۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 38936
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
  • ارسال توسط :
۱۰۰ تابلوی شهدا در استان تهیه و نصب شده است
۱۰۰ تابلوی شهدا در استان تهیه و نصب شده است

۱۰۰ تابلوی شهدا در استان تهیه و نصب شده است

شهرداری قزوین در همه یادواره ها و مناسبت ها حضور دارد که قدردان آن هستیم.

وقایع خبری: جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین روز شنبه با حضور وجدانی نیا مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کشور، اعلایی استاندار، اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید استان و جمعی از مدیران و فرمانداران در استانداری قزوین برگزار شد.

دکتر سمیه اسمعیلی در این جلسه گفت : با اقدامات انجام شده برنامه های فاخری برای یادواره ها و مناسبت ها پیش بینی شده و ستاد استانی با مشارکت خود آزادگان ایجاد شده است.

وی افزود: مستند «شهدای دبیرستان» با همکاری صدا و سیما و آموزش و پرورش و بنیاد شهید به پایان رسیده و ۱۰۰ تابلوی شهدا در استان تهیه و نصب شده است.

اسمعیلی یادآورشد: ۱۲۰۰ شهید در شهرستان قزوین داریم و عکس همه شهدا تهیه خواهد شد و گزارش عنلکرد دستگاهها و یک درصد از ۳۲ دستگاه تعداد ۱۵ دستگاه برنامه پیشنهادی خود را ارائه داده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تجلیل از ایثارگران راهیان نور و برپایی اردوی زیارتی و دیدار با خانواده معزز شهدا و طرح سپاس از کارهای انجام شده است.
 
وی اظهارداشت: بر اساس برنامه پیش بینی شده بایستی در اجرای طرح سپاس بیش از ۱۰ هزار مورد دیدار با خانواده شهدا و اثیارگران و جانبازان در سال صورت گیرد که تاکنون ۵ هزار بازدید انجام شده که مشارکت برخی دستگاهها بدلیل کمبود نیروی انسانی و اعتبارات ضعیف بوده که لازم است در ماههای باقیمانده جبران شود.

اسمعیلی بیان کرد: در تاکستان رزمایش خوبی در طرح سپاس برگزار شد و در سایر شهرستانها نیز با برگزاری رزمایش می توانیم دیدارهای باقیمانده را انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآورشد: شهرداری قزوین از دستگاه هایی است که در اجرای طرح سپاس و مشارکت در برگزاری برنامه ها سنگ تمام گذاشته و در همه یادواره ها و مناسبتها حضور دارد که قدردان آن هستیم.

اسمعیلی بیان کرد: تعویض ۱۸۰ سنگ قبور شهدا و نصب  ۳۷ المان شهدا توسط شهرداری از اقدامات خوب انجام شده در تکریم شهداست.

وی اظهارداشت: برگزاری ستاد کنگره شهدای غریب در اسارت، مسابقه رالی خانوادگی و مطالعه و تحقیقات شهدای غریب و خاطره نگاری انجام شده و اگر مواردی نقص دارد رفع می شود.

این مسئول اظهارداشت: مستند «بدون حکم» برای ابوترابی با گروه ثریا در سه قسمت ۵۰ دقیقه ای تولید شده که بزودی از شبکه سراسری پخش می،شود.

اسمعیلی اظهارداشت: طرح سپاس در روز مادر و مراسم محله محور در دستور کار است و امسال یادواره های شهرستانی نیز برگزار شد که از فرمانداران بویین زهرا و تاکستان تقدیر می کنیم که با بیش از ۵ هزار نفر اجرا شد تولید محتوا داشتیم و تولید سرود و سرود و نماهنگ نیز انجام شده است.