۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 39651
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
  • ارسال توسط :
یک کتاب خوب با موضوع پیشرفت تحصیلی
یک کتاب خوب با موضوع پیشرفت تحصیلی
انتشارات رویای آبی منتشر کرد؛

یک کتاب خوب با موضوع پیشرفت تحصیلی

کتاب « روان‌شناسی مسئولیت‌پذیری و تعلق به مدرسه در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان» منتشر شد

دکترآرش شایسته نیا ؛ مدیر انتشارات رویای آبی با بیان خبر فوق افزود: این کتاب که کار مشترک دکتر خسرو سیفی ، ناهید ساوجی و نیوشا سیفی است به روان شناسی مسئولیت‌پذیری و تعلق به مدرسه از سوی دانش آموزان پرداخته و نویسندگان در این اثر تلاش کرده اند تا تاثیر این دو متغیر را در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بررسی نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: این کتاب در هشت فصل تنظیم گردیده و خوانندگان کتاب با مبانی نظری پیشرفت تحصیلی ، مبانی نظری مسئولیت‌پذیری تحصیلی ،مبانی نظری پذیرش اجتماعی و مبانی احساس تعلق به مدرسه آشنا می شوند .

مدیر انتشارات رویای آبی با تاکید بر این که این انتشارات آمادگی دارد تا کتاب های حوزه روان شناسی را جهت مطالعه علاقمندان چاپ و منتشر نماید ؛ افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون این انتشارات ۱۰عنوان کتاب در حوزه روان شناسی و مشاوره را چاپ و روانه کتابفروشی های سراسر کشور کرده است .

شایسته نیا در پایان افزود: تا پایان سال این انتشارات دو عنوان دیگر در حوزه روان شناسی و مشاوره چاپ و منتشر خواهد کرد و علاقمندان می توانند کتاب های این انتشارات را با تخفیف و ارسال رایگان از طریق تماس با شماره ۰۹۳۰۳۳۱۴۸۳۸ دریافت نمایند .