۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران » جامعه » حوادث » سپاه » نیروهای مسلح
  • شناسه : 30445
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
  • ارسال توسط :
یکی از مدافعان حرم در تهران ترور شد
یکی از مدافعان حرم در تهران ترور شد

یکی از مدافعان حرم در تهران ترور شد

یکی از مدافعان حرم در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد

سرهنگ پاسدار صیاد خدایی یکی از مدافعان حرم در حمله ای مسلحانه و از سوی راکبین یک دستگاه موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور و به شهادت رسید.

به گزارش”وقایع خبری” وبه نقل از خبرگزاری صدا و سیما این حادثه حوالی ساعت ۱۶ امروز در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو نفر موتور سوار با شلیک ۵ گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند و ضاربین تحت تعقیب نیروهای امنیتی هستند.

روابط عمومی کل سپاه نیز در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافرازحرم “سرهنگ پاسدار صیاد خدایی” در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در این اطلاعیه با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم “سرهنگ پاسدار صیاد خدایی” هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.
این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم ” سرهنگ پاسدار صیاد خدایی ” به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.