۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » جامعه » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 2892
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
  • ارسال توسط :
یشترین کلید واژه طرح شده در مجلس شورای اسلامی کلمه فساد است
یشترین کلید واژه طرح شده در مجلس شورای اسلامی کلمه فساد است

یشترین کلید واژه طرح شده در مجلس شورای اسلامی کلمه فساد است

قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات کمک می کند تا از رسانه ها نسبت به اخباری که منتشر می کنند صیانت شود.

برخی از معضلات خبرنگاران مانند بیمه در سطح ملی مطرح بوده و باید به صورت کلان مرتفع شود اما بخش دیگری از مشکلات این صنف مانند مسکن را می توان در استان حل و فصل کرد.

سیده حمیده زرآبادی در نشست مجمع نمایندگان استان قزوین با خبرنگاران با اشاره به معضل تعاونی مسکن خبرنگاران استان قزوین افزود : به نظر می رسد می توان با ورود معاونت سیاسی استانداری، شهرداری و مجمع نمایندگان این معضل را تعیین تکلیف کرد.

این نماینده با اشاره به قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات،افزود: این قانون کمک می کند تا از رسانه ها نسبت به اخباری که منتشر می کنند صیانت شود.
زرآبادی خاطر نشان ساخت : پیگیری این قانون برای خبرنگاران از جمله وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده که اقدامات لازم در خصوص آن انجام شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه امروز در خصوص بسیاری از برنامه ها که با توجه به شرایط اقتصادی کشور تصمیم گیری و اجرا می شود اطلاع رسانی لازم صورت نمی گیرد و همین مساله شائبه های زیادی را میان مردم ایجاد می کند.

زرآبادی درباره نقش رسانه ها در پیگیری فساد در جامعه گفت: براساس گزارش مجلس، بیشترین کلید واژه طرح شده در مجلس شورای اسلامی کلمه فساد بوده اما برخلاف انتظارات،چندان خروجی موثر و مفیدی نداشته است.

وی افزود: امروزه برای مقابله با فساد در همه دستگاه های اجرایی، قضایی، نظارتی و امنیتی عزمی جدی ایجاد شده و در این راستا همراهی و همکاری رسانه ها نیز بسیار موثر خواهد بود.