۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » جامعه » خدمات اجتماعی
  • شناسه : 30789
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۴۷
  • ارسال توسط :
یارانه کمک معیشتی خرداد قابل برداشت شد
یارانه کمک معیشتی خرداد قابل برداشت شد

یارانه کمک معیشتی خرداد قابل برداشت شد

کار بررسی یارانه ثبت نام کنندگان و متقاضیان جدید یارانه تا پایان فرایند ثبت نام ادامه دارد

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از قابل برداشت شدن مبالغ یارانه مرحله ۱۳۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ که در ماه گذشته و همزمان با مرحله ۱۳۵ به حساب یارانه بگیران واریز شده بود، خبر داد.

مبالغ واریزی یارانه نقدی مرحله یکصد و سی و ششمین کمک معیشتی، از ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ قابل برداشت شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و همزمان با مرحله ۱۳۵، مبالغ مرحله ۱۳۶ مربوط به خرداد ۱۴۰۱ را به حساب سرپرستان خانوار‌هایی که مشمول یارانه بودند واریز و امکان برداشت مبالغ واریزی را منوط به رسیدن زمان مقرر و طی اطلاعیه‌ای بعدی اعلام کرد.

مرحله ۱۳۶ نیز مانند اردیبهشت ماه و براساس دهک بندی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای سرپرستان خانوار‌های دهک اول تا سوم ۴۰۰ هزارتومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم به ازای هر نفر، ۳۰۰ هزارتومان خواهد بود.

همچنین برحسب اطلاع رسانی‌های قبلی صورت گرفته، اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی کمک معیشت نقدی و کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، کسر شده است.

تاکید می‌شود سرپرستانی که نسبت به دهک بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ درخواست بازبینی داده اند همچنان جهت پیگیری و نتیجه به سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

ضمنا کار بررسی یارانه ثبت نام کنندگان و متقاضیان جدید یارانه تا پایان فرایند ثبت نام و انجام دهک بندی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه دارد و متقاضیان جدیدی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند می‌توانند به ادرس الکترونیکی my.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کنند.

 براساس دستور رئیس محترم جمهور متقاضیانی که به هر دلیلی از یارانه دوره‌های قبل محروم و یا از ثبت نام یارانه جامانده اند بعد از طی مراحل ثبت نام و بررسی شرایط متقاضی در صورت واجد شرایط بودن مانند سایر مشمولان یارانه جدید، از این دو نوبت یارانه بهرمند خواهند شد.