۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اقتصاد » بانکداری
  • شناسه : 32352
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
  • ارسال توسط :
یارانه نقدی مهر امشب واریز می‌شود
یارانه نقدی مهر امشب واریز می‌شود

یارانه نقدی مهر امشب واریز می‌شود

یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله ۱۴۰ از ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه ۲۰ مهر) قابل برداشت است.

یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله ۱۴۰ بر اساس دهکبندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مطابق معمول به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و از ساعت ۲۴ امروز (چهارشنبه ۲۰ مهر) قابل برداشت است.

در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهکهای اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد و در صورتیکه جزو دهکهای چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد به حساب آنان واریز خواهد شد.

همچنین سرپرستان خانواری که پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱ میلیون تومان کرونا اقدام کرده اند، اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

در این مرحله، سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، در صورتی که در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهکهای اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه مهرماه ماه را مطابق دهکبندی اعلام شده به همراه معوقات یارانه دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این افرادی که تا مهر نسبت به ثبت نام جهت دریافت یارانه اقدام نکرده اند نیز چنانچه جزو دهکهای اول تا نهم شناخته شده باشند یارانه مهر را به همراه معوقات یارانه دریافت خواهند کرد.

متقاضیان بازبینی دهکبندی اعلام شده و افرادی که یارانه آنان از اردیبهشت ۱۴۰۱ قطع شده است، می توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

ثبت نام از افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند نیز همچنان ادامه دارد. این افراد می توانند با مراجعه به تارنمای پنجره ملی خدمات هوشمند به آدرس https://my.gov.ir نسبت به ثبتنام خانوار خود اقدام کنند.

برای ثبت نام در این سامانه، در اختیار داشتن شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره شبای بانکی مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید یا جامانده از یارانه، ضروری است.

سرپرستان مذکور همچنین می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود، کد دستوری #کد ملی *۴۳۸۵۷*۴* (ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه بهنام خود شماره گیری کنند.