۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 32838
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
  • ارسال توسط :
گرایش مردم به چند فرزندی مثبت است
گرایش مردم به چند فرزندی مثبت است

گرایش مردم به چند فرزندی مثبت است

اگر امروز به موضوع جمعیت و جوانی جمعیت نپردازیم در آینده دچار چالش می شویم .

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، از اجرایی شدن تنها ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت، گلایه کرد و گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس تصویب شد و در یک سال گذشته تنها در حدود ۳۵ درصد این قانون اجرایی شده و امیدواریم بخش بیشتری از آن عملیاتی شود.

دکتر فاطمه محمد بیگی ، رئیس کمیسیون جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی که در سمینار ” جمعیت جوان و هویت ایرانی ” که به همت جمعیت هلال احمر استان قزوین و مرکز آموزش علمی وکاربردی هلال احمر قزوین در محل سازمان نظام مهندسی استان قزوین برگزار شده بود ، با مهم دانستن جوانی جمعیت افزود: موضوع جمعیت و فرزند آوری باید به شکل جدی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد و نمایندگان هم در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و بهداشت آن را به طور ویژه دنبال می کنند.

این نماینده فعال درمجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: با توجه به همین مساله باید بپذیریم که موضوع ابر چالش جمعیت بسیار مهم است و اگر امروز به موضوع جمعیت و جوانی جمعیت نپردازیم در آینده دچار چالش می شویم و باید از همین امروز برای آن تدبیر کنیم.

رئیس کمیسیون جوانی جمعیت مجلس با اشاره به چالش های پیش رو در قانون جوانی جمعیت تصریح کرد: در این راستا ۲۱ چالش شناسایی شده است که اشتعال، مسکن، خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی و غیره، از جمله چالش‌های جدی پیش رو در مسیر تحقق جوانی جمعیت است.

وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه گرایش مردم به چند فرزندی(سه و چهارفرزندی) مثبت است اما باید چالش ها و موانع این مسیر را برطرف کنیم.