۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 33151
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
  • ارسال توسط :
کی‌روش بهترین تیم ایران را حذف کرد
کی‌روش بهترین تیم ایران را حذف کرد

کی‌روش بهترین تیم ایران را حذف کرد

در این جام به خاطر عملکرد تکراری سرمربی تیم ملی ایران آقای کارلوس کی روش دو باخت دادیم.

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: متاسفانه ما در این دیدار باز هم مثل مسابقه اول به تاکتیک اشتباهی که سرمربی تیم ملی با دفاع محض اتخاذ کرده بود باختیم و حذف شدیم.

سعید مراغه چیان، بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره مصاف تیم ملی ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: باعث تاسف بود که در نیمه اول کاملاً شاهد بازی یکطرفه تیم ملی آمریکا مقابل تیم کشورمان بودیم. حریف ما در اکثر دقایق صاحب توپ و میدان بود و تنها در معدود دقایقی بازیکنان ایران در حین دفع توپ وارد نیمه زمین حریف می شدند.

وی اضافه کرد: در این دیدار هافبک های ما به هیچ عنوان مهاجمان را خوب تغذیه نکردند و در این زمینه سردار آزمون و مهدی طارمی آن جلو مترصد دریافت توپ بودند ولی توپ به آنها نمی رسید.

پیشکسوت فوتبال ملی کشورمان گفت: آمریکا در نیمه اول کاملاً تیم برتر میدان بود و اجازه هیچ کاری را به بازیکنان خط حمله و هافبک ما نمی داد. آنها پرس خودشان را از جلو شروع کرده بودند ولی ما در نیمه خودمان منتظر حضور آنها ایستاده بودیم که این بدترین نوع دفاع است. همیشه می‌گویند بهترین دفاع حمله است، کاری که ما در بازی با ولز انجام دادیم و نتیجه اش را هم دیدیم اما مقابل آمریکا فقط دفاع می کردیم و به همین خاطر، گل هم خوردیم.

مراغه چیان درباره حضور بیرانوند در ترکیب اصلی تیم ملی ایران گفت: نمی دانم چرا حسینی در این دیدار بازی نکرد! او در بازی قبل خیلی خوب ظاهر شده بود. بیرانوند از ناحیه بینی مشکل داشت ولی به هر حال بیرانوند کار خاصی نکرد که اگر حسینی بود نمی توانست آن را انجام بدهد. ضمن اینکه روی گلی که در پایان نیمه اول آفساید اعلام شد اگر حسینی بود توپ را می گرفت و نمی گذاشت گل شود.