۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » البرز » بهداشت و درمان » درمان
  • شناسه : 21462
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
  • ارسال توسط :
کووید ۱۹ در البرز اوج گرفت
کووید ۱۹ در البرز اوج گرفت

کووید ۱۹ در البرز اوج گرفت

شمار فوت شدگان استان البرز به ۲هزارو۸۴۵ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که با افزایش شمار بستری شدگان بدحال کووید ۱۹ ، این بیماری در البرز بار دیگر اوج گرفت.

دکتر محمد فتحی روز جمعه به خبرنگار”وقایع خبری” گفت : در حالی که شمار پذیرش های روزانه در ۲ هفته اخیر  به طور متوسط کمتر از ۵۰ نفر بود، طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۴ نفر رسید.

وی بیان داشت: اکنون شمار  افراد تحت درمان  در بیمارستان های البرز به ۴۰۶ نفر رسیده که بیانگر افزایش سطح اشغال تخت ها توسط بیماران کووید ۱۹ در استان است.

فتحی گفت : پنج بیمار کووید ۱۹ نیز طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های البرز جان باختند و شمار فوت شدگان به ۲هزارو۸۴۵ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان ایکه ۳۳ هزارو ۵۰۳ بیمار کووید ۱۹ از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان های البرز بستری شده اند ، بیان داشت: ۳۰ هزارو۲۵۰ بیمار کووید ۱۹ تاکنون در البرز بهبود یافته و از بیمارستان های ترخیص شده اند.

وی از مردم خواست با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ از سفرهای غیر ضروری و حضور در مکان های پر ازدحام پرهیز کنند ضمن آنکه  برای حضور در مکان های عمومی و اداری رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک ضروری است. 

۶ شهرستان تابعه استان البرز در وضعیت زرد و تنها یک شهرستان آبی کرونایی است .