۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 34206
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
  • ارسال توسط :
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آراء جدید خود را اعلام کرد
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آراء جدید خود را اعلام کرد

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آراء جدید خود را اعلام کرد

وقایع خبری: با توجه به شکایت بهروز حیدری از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۷۸ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و ۱۶ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۲۱۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۰۱ میلیون و […]

وقایع خبری: با توجه به شکایت بهروز حیدری از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۷۸ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و ۱۶ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۲۱۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۰۱ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

  در پی شکایت مبین رضاپور از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و ۲۲ میلیون و ۲۳۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

  در پرونده شکایت مجید جلالی فر از باشگاه پاس همدان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۸ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان به مبلغ ۱۱۳ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

  با توجه به شکایت محمدرضا امین صنایعی از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۹ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

  در پی شکایت امین آقالو از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.