۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دانش و فناوری » فناوری های نوین
  • شناسه : 29985
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
  • ارسال توسط :
کمک به درآمدزایی کسب و کارهای کوچک در اینستاگرام
کمک به درآمدزایی کسب و کارهای کوچک در اینستاگرام

کمک به درآمدزایی کسب و کارهای کوچک در اینستاگرام

برچسب‌گذاری محصولات در پست‌ها کار پیچیده‌ای نیست و درست مثل تگ کردن کاربران دیگر است.

کاربران اینستاگرام که حساب‌های عمومی دارند، می‌توانند از این پس در پست‌هایی که ارسال می‌کنند، محصولات را برچسب‌گذاری (تگ) کنند.
به گزارش “وقایع خبری “به نقل از ایسنا، این گزینه تاکنون به بعضی برندها و بعضی تولیدکنندگان محتوا محدود بود ولی حالا در امریکا برای همه کالاها قابل انجام است. با این قابلیت اینفلوئنسرها می‌توانند به مخاطبان خود کمک کنند محصولاتی که در پست‌هایشان نشان می‌دهند را خریداری کنند. اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود هدف از این قابلیت، کمک به افراد برای حمایت از کسب و کارهای کوچک محبوبشان است. اگر کاربران محصولات را در پست‌های خود تگ کنند، فعلاً سهمی از فروش آن نخواهند برد، با این حال اینستاگرام شعبه‌های فروشگاه‌ها را آزمایش کرده است و شرکت مِتا می‌خواهد اقدامات بیشتری برای کمک به درآمدزایی تولیدکنندگان محتوای کوچک از طریق اپلیکیشن‌های این شرکت انجام دهد.
برچسب‌گذاری محصولات در پست‌ها کار پیچیده‌ای نیست و درست مثل تگ کردن کاربران دیگر است. تگ کردن محصولات به پست در فید محدود نخواهد بود و اینستاگرام روی قابلیت مشابهی برای استوری کار می‌کند. این اپلیکیشن ماه گذشته چند قابلیت جدید شامل اشتراک‌گذاری آهنگ، پیام‌های بی‌صدا و نظرسنجی برای چت‌های گروهی را اضافه کرد.