۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » پاسخ مسئولین
  • شناسه : 3410
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۱۵
  • ارسال توسط :
  • منبع : خانه ملت
کلید حل مشکلات  معیشتی و اقتصادی مردم دست آمریکا نیست
کلید حل مشکلات  معیشتی و اقتصادی مردم دست آمریکا نیست

کلید حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دست آمریکا نیست

امروز مسئله اصلی کشور اشتغال، اقتصاد و کوچک شدن سفره مردم است، باید از این بازی‌ها دست بردارید .

نصرالله پژمانفر در نشست علنی دیروز (سه شنبه، ۵ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به مواد (۷۶)، (۲۰۶) ، (۲۱۱) و (۲۱۲) آیین نامه داخلی مجلس گفت: امروز بازی سیاسی پس از برجام توسط جریانی در کشور ایجاد شده که خسارات فراوانی را به دنبال دارد و آن هم مسئله مذاکره با آمریکا، یک دولت بدعهد، بی‌عقل و بی‌منطق است که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند هیچ ایرانی غیرتمند باشعوری با دولت کنونی آمریکا مذاکره نمی‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مذاکره با آمریکا سم مهلک است، افزود: ملت، مجلس، خانواده شهدا و جانبازان و بزرگان و رهبری به شما اجازه نمی‌دهند که این بازی را شروع کنید.

وی خطاب به روحانی ادامه داد: پس از ۴۰ سال تجربه خیانت و جنایت آمریکا که خود شما در همین مجلس مذاکره با دولت کنونی آمریکا را عین دیوانگی خواندید چه اتفاقی افتاده و چه طور می‌خواهید بحث مذاکره را مجدداً مطرح کنید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانی با بیان اینکه راه‌حل مسائل کشور مذاکره با آمریکا نیست که می‌خواهید اینگونه خود را منجی کشور نشان دهید، افزود: آقای روحانی شما انگار نه مردم را شناخته‌اید و نه آمریکای بدعهد را، این بازی دو سر باخت است.

پژمانفر افزود: کلید حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دست آمریکا نیست که شما گفتید برای مردم کلید مشکل‌گشا دارید؛ نکند این کلید را با مذاکره با آمریکا می خواهید از جیب ترامپ دربیاورید.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: مردم با این بازی جدید که شروع شده و آقای ظریف پشت در اتاق مذاکرات گروه هفت حاضر شده، آشنا هستند و می‌دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است، این مسئله حقارتی برای ملت بزرگ ایران است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز مسئله اصلی کشور اشتغال، اقتصاد و کوچک شدن سفره مردم است، باید از این بازی‌ها دست بردارید و به اروپایی‌ها که هنوز به عهد خود عمل نکرده‌اند، دل نبندید، چطور می‌توان به کسانی که به تعهدات خود عمل نکرده‌اند، برای تعهد جدید مذاکره کرد.