۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 33860
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
  • ارسال توسط :
کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد تومانی دستگیر شد
کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد تومانی دستگیر شد
دادستان قزوین خبرداد:

کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد تومانی دستگیر شد

دادستان قزوین از کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد تومانی از شهروندان به بهانه تحویل خودرو ، خبر داد.

حسین رجبی ،دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین به خبرنگاران ر سانه های استان قزوین گفت: براساس شکایت شکات و تجمع مالباختگان در مقابل نمایندگی مذکور مشخص شد فردی از کارمندان یکی از نمایندگی های خودروهای خارجی به همراه همدستان خود مبالغ قابل توجهی در قبال فروش خودرو از شهروندان دریافت نموده و تاکنون خودرویی به مالکین تحویل داده نشده است.

کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد تومانی در قزوین دستگیر شد

  وی افزود: بر اساس بررسی های اولیه این متهم از حدود ۳۰۰ نفر از شهروندان مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان وجه نقد خارج از ضوابط و مقررات مربوط به نمایندگی دریافت نموده و سپس متواری شده است.

  این مقام قضایی استان گفت: به همین خاطر شکایت شکات تحت عنوان کلاهبرداری در یکی از شعب بازرپرسی دادسرای قزوین تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.   رجبی تصریح کرد: بر اساس اقدامات صورت گرفته و پیگیری های انجام شده، این کارمند کلاهبردار در یکی از شهرستان های مرزی شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات و رسیدگی قضایی در این خصوص ادامه دارد.   وی هشدار داد: شهروندان مراقب فعالیت شرکت های خودرویی و افراد سودجو در این حوزه باشند و برای ثبت نام و دریافت خودرو به نمایندگی های مجاز مراجعه و در چارچوب قوانین و مقررات اقدام نمایند.