۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 34302
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۱۸
  • ارسال توسط :
کتاب “بیمه های اشخاص ” منتشر شد
کتاب “بیمه های اشخاص ” منتشر شد

کتاب “بیمه های اشخاص ” منتشر شد

این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت بیمه و متقاضیان دریافت نمایندگی بیمه مفید است .

کتاب “بیمه های اشخاص “نوشته سیده فاطمه آصف الحسینی با قیمت ۱۵۰هزار تومان از سوی انتشارات مهرگان دانش چاپ و روانه بازار کتاب شد .

نویسنده کتاب که مشاور و کارشناس ارشد مدیریت بیمه است و در رشته تخصصی بیمه در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تدریس می کند ؛معتقد است: امروزه بیمه یکی از ضروریات زندگی اجتماعی و تجاری در عصر جدید به شمار می رود و باتوجه به مخاطراتی که جان و سلامتی انسان را تهدید می کند اهمیت بیمه ی اشخاص بیش از پیش آشکار می شود که می توان از طریق مطالعه کتاب های بیمه ای سطح علم و اگاهی افراد نسبت به بیمه را افزایش داد.
وی تاکید می کند: از ان جایی که بیمه های اشخاص به عنوان واحد درسی در رشته مدیریت بیمه در دانشگاه ها تدریس می شود و به دلیل نبودن منبع به روز تصمیم به تدوین وتالیف این کتاب نمودم.

آصف الحسینی در پایان گفت : این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت بیمه و متقاضیان دریافت نمایندگی بیمه و هم چنین افراد عادی به عنوان بیمه گذار مفید است و آنان می توانند با مطالعه این کتاب با اصطلاحات مربوط به بیمه اشخاص (درمان ،حوادث و عمر) و پوشش ها و استثنائات آن و نحوه پر کردن فرم پیشنهاد در هر یک از بیمه نامه ها آشنا شوند.

وی درپایان به وقایع خبری گفت: درآینده نزدیک کتاب هایی در حوزه بیمه های اموال و مسئولیت تالیف و منتشر خواهم کرد .

*سرویس فرهنگ و هنر: مبینا شایسته نیا