۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 25701
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
  • ارسال توسط :
کارگروه “فرهنگی- مذهبی” در آرامستان های قزوین تشکیل می شود
کارگروه “فرهنگی- مذهبی” در آرامستان های قزوین تشکیل می شود

کارگروه “فرهنگی- مذهبی” در آرامستان های قزوین تشکیل می شود

آرامستان‌ها در فرهنگ اسلامی به عنوان فضاهایی سرشار از ویژگی های مذهبی و معنوی شناخته می شوند .

سعید عظیمی صدر، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین گفت: کارگروه مذهبی -فرهنگی سازمان آرامستان های قزوین با هدف تقویت ابعاد مذهبی-فرهنگی در کلیه برنامه های عملیاتی تشکیل می شود.

به گزارش”وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین؛ عظیمی افزود: آرامستان‌ها در فرهنگ اسلامی به عنوان فضاهایی سرشار از ویژگی های مذهبی و معنوی شناخته می شوند که می بایست مسائل شرعی و آموزه های دینی و نمادهای اسلامی در تمامی برنامه ها و طرح های آن در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های جوانان انقلابی و متخصص در کنار سازمان های فرهنگی شهری نظیر سازمان تبلیغات، اداره ارشاد، حوزه هنری، حوزه های علمیه و … ضرورت دارد، ادامه داد: مبتنی بر این رسالت مهم و با هدف سازماندهی و نظارت ویژه بر حسن اجرای مباحث و آموزه های دینی در کلیه برنامه‌های عملیاتی و پروژه‌های عمرانی جاری سازمان، تشکیل کارگروه مذهبی – فرهنگی با حضور تعدادی از کارشناسان در حوزه های مذهبی، فرهنگی، ارزشی و فنی در دستور کار قرار گرفته است.
سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین با اظهار اینکه به منظور تسریع روند اجرایی شدن چشم‌اندازهای مذهبی – فرهنگی سازمان، کلیه برنامه‌های عملیاتی سازمان در این کارگروه مطرح و پس از بحث و بررسی و تایید نهایی قابل اجرا خواهد بود، بیان کرد: یکی دیگر از وظایف مهم این کارگروه برگزاری جلسات بارش افکار، هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص موضوعات اشاره شده است که در دستور کار قرار گرفته است.
عظیمی صدر در آخر با اشاره به اینکه در حال حاضر نگاه به آرامستان های کشور به عنوان مجموعه های مذهبی و فرهنگی است، تشکیل این کارگروه را عاملی مهم بر حفظ و تقویت ویژگی های دینی و فرهنگی در این فضاها خواند.