۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 33760
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
  • ارسال توسط :
کارگاه «ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» برگزار شد
کارگاه «ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» برگزار شد
به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین؛

کارگاه «ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» برگزار شد

آموزش های این چنینی می تواند آمادگی افراد را در جهت عکس العملهای مناسب در حوادثی مانند زلزله افزایش دهد


به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین به مناسبت پنجم دی ماه و سالروز زلزله بم، کارگاه «ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» برگزار شد.

به گزارش “وقایع خبری” به مناسبت فرا رسیدن پنجم دی ماه مصادف با زلزله بم و روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور سرپرست و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و همچنین اساتید و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر، ضمن برگزاری کارگاه آموزشی «نکات ایمنی در زلزله»، مانور پناه گیری صحیح و نحوه خروج اضطراری در سالن اجتماعات دانشگاه جامع علمی کاربردی، برگزار شد.

دکتر نگار صدریا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین در این رابطه گفت: ضرورت آگاه‌سازی و ارتقای فرهنگ و دانش عمومی در برابر زلزله از جمله موضوعات مهمی است که باید در سطح کلان دیده شود و مورد فرهنگسازی قرار گیرد، از این جهت کارگاه نکات ایمنی در زلزله برای ارائه آموزشهای لازم در این خصوص برگزار شد.

وی افزود: به مناسبت پنجم دی ماه مصادف با زلزله بم، کارگاه آموزشی «ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» برگزار شد تا شرکت کنندگان با این موضوع مهم بیشتر آشنا شوند و در این کارگاه، نکات ایمنی که باید هنگام زلزله و پس از آن رعایت کنند‌، فرا بگیرند.

صدریا ادامه داد: آموزش های این چنینی می تواند آمادگی افراد را در جهت عکس العملهای مناسب در حوادثی مانند زلزله افزایش دهد و منجر به کاهش تلفات و خسارات ناشی از این حوادث گردد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اشاره کرد: انتظار می‌رود با تداوم این آموزشها و برگزاری مانورهای زلزله در سطح دانشگاه و مراکز علمی کاربردی استان بتوانیم افراد بیشتری را در این خصوص به سطح آمادگی برسانیم و در این بخش بیشترین همت و دقت خود را به کار بگیریم تا انشاالله همه جامعه از این آمادگی برخوردار شوند.