۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » فرهنگ و هنر » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 4233
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
  • ارسال توسط :
چهل برنامه پویش« فصل گرم کتاب » برای بچه‌های سراسر استان قزوین
چهل برنامه پویش« فصل گرم کتاب » برای بچه‌های سراسر استان قزوین

چهل برنامه پویش« فصل گرم کتاب » برای بچه‌های سراسر استان قزوین

چهل برنامه پویش«فصل گرم کتاب» برای بچه‌های سراسر استان

به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چهل ویژه برنامه پویش« فصل گرم کتاب » برای بچه‌های سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ، در بهار و تابستان امسال چهل ویژه برنامه پویش«فصل گرم کتاب» با همراهی مراکز فرهنگی و هنری کانون برای بچه‌های سراسر استان در شهرستان‌های قزوین، آبیک، تاکستان، البرز، آوج و بویین زهرا و دیگر شهرها و مناطق تابعه برگزار شد.

در این برنامه با حضور مربیان کانون در ایستگاه‌های فرهنگی که بیشتر در بوستان‌ها برپا شد، فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی مربیان، اجرای نمایش خلاق، کارگاه کاردستی، معرفی کتاب، معرفی کانون و برنامه ‌های تابستانی آن و روخوانی کتاب انجام شد.

این برنامه در چند نوبت در سراسر استان با حضور کامیونت نمایش سیار کانون استان و با اجرای نمایش‌های شاد و آموزنده برگزار شد که با استقبال ویژه مخاطبین روبرو شد.

افزایش نشاط اجتماعی، آموزش غیرمستقیم مفاهیم اجتماعی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان و معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون برای برخورداری بیشتر مخاطبین، از جمله اهداف اجرای این برنامه بود.

یادآور می شود، چهل برنامه پویش«فصل گرم کتاب» برای بچه‌های سراسر استان و بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و ترویج شعار«آینده را باید ساخت» تاکید داشت.

گفتنی است، در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، آخرین برنامه‌ تابستانی پویش «فصل گرم کتاب» در بوستان‌ پامچال شهرستان قزوین برگزار شد.