۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33412
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
  • ارسال توسط :
پیگیر افزایش بودجه قرآنی هستیم
پیگیر افزایش بودجه قرآنی هستیم

پیگیر افزایش بودجه قرآنی هستیم

امروز قرآن راه نجات ملت‌ها است و وظیفه داریم به مهجوریت و مظلومیت آن پایان دهیم.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس گفت: امروز قرآن راه نجات ملت‌ها است و ارتقاء جلسات خانگی، حمایت و پشتیبانی از تأسیس عمرانی دارالقرآن‌ها و اختصاص بودجه به فعالیت‌های قرآنی از اهم برنامه‌های در دست پیگیری در فراکسیون قرآن و عترت مجلس یازدهم است.

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو فراکسیون قرآن و عترت  در مراسم آغازین چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش نغمه‌های دینی،در قزوین گفت: جمهوری اسلامی محکم و مقتدر برای حفظ قرآن، اجرای فرامین قرآنی، آموزش و گسترش فرهنگ قرآنی تلاش می‌کند و در کنار امت مسلمان به فکر گسترده کردن ارزش‌های اسلامی و قرآنی است.

وی افزود: در برنامه هفتم پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی، به دنبال حمایت از فعالیت‌های قرآنی، افزایش تحقق و مقدار بودجه با تخصیص امکانات بیشتر برای فعالیت‌های قرآنی هستیم تا فرهنگ اصیل ارزش‌های قرآنی را در کشور و جهان به شکل گسترده‌ای پوشش دهیم.

دکتر محمدبیگی با بیان اینکه امروز قرآن راه نجات ملت‌ها است و وظیفه داریم به مهجوریت و مظلومیت آن پایان دهیم، گفت: ارتقاء جلسات خانگی و حمایت و پشتیبانی از تأسیس عمرانی دارالقرآن‌ها و اختصاص بودجه به فعالیت‌های قرآنی از اهم برنامه‌های در دست پیگیری در فراکسیون قرآن و عترت مجلس یازدهم است.

اشاره می شود که چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین درحال برگزاری است .