۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 677
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهدا در قزوین تشییع شد
پیکر مطهر شهدا در قزوین تشییع شد
با حضور مردم شهیدپرور؛

پیکر مطهر شهدا در قزوین تشییع شد

پیکر مطهر دو شهید تازه تفحص شده با حضور مردم و مسئولان در قزوین تشییع شد.

پیکر مطهر شهیدان محرمعلی رویتوند غیاثوند و اکبر مهدی‌زاده صبح امروز چهارشنبه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی ، استاندار، معاونان استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خانواده شهدا و گروه های مختلف مردم از مقابل امامزاده اسماعیل (ع) واقع در ابتدای خیابان شهدا به سمت امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدا بر روی دستان مردم ولایتمدار قزوین تشییع شد.

همچنین پیکر مطهر شهید محرمعلی رویتوند غیاثوند بعد از تشییع از گلزار شهدا به معراج شهدا منتقل شد تا فردا، پنج‌شنبه سیزدهم تیر ماه در روستای سوخته‌چنار تشییع شده و به خاک سپرده شود.

شهید محرمعلی رویتوند غیاثوند، دهم دی ۱۳۴۷، در روستای کوران دشت از توابع شهر قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره ابتدایی درس خواند.

این شهید بزرگوار به عنوان سرباز ژاندارمری در جبهه حضور یافت، بیست و یکم تیر ۱۳۶۷، در ابو قریب توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید، اثری از پیکرش به دست نیامد و طی عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین، بعد از گذشت ۳۱ سال، تفحص و شناسایی شده است.

شهید اکبر مهدی‌زاده هم، یکم شهریور ۱۳۴۶، در روستای طزرک از توابع شهرستان بوئین‌زهرا به دنیا آمد و تا پایان سطح دوم در حوزه علمیه درس خواند و روحانی بود.این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و یکم بهمن ۱۳۶۴، در ام الرصاص عراق به شهادت رسید، اثری از پیکرش به دست نیامد و طی عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین، بعد از گذشت ۳۴ سال، تفحص و شناسایی شده است.