۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » رادیو و تلویزیون » سینما و تئاتر » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 37906
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
  • ارسال توسط :
پیکر داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر تشییع شد
پیکر داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر تشییع شد

پیکر داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر تشییع شد

پیکر داریوش مهرجویی و همسرش تا قطعه هنرمندان بدرقه شد.

مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی، کارگردان فقید سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی‌فر صبح امروز در مقابل تالار رودکی با حضور سینماگران و مردم برگزار شد.

هر چند آغاز مراسم تشییع پیکر داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، ساعت ۱۰ اعلام شده بود اما پیش از این ساعت، جمعی از هنرمندان و علاقه مندان در محوطه پهنه رودکی تالار وحدت حضور داشتند.

مسعود کیمیایی نخستین سخنران این مراسم بود که از شدت تاسف نتواست به روی سن برود و سخنان کوتاهی را در بدرقه هم‌نسل فیلم‌سازش ، داریوش مهرجویی مطرح کرد و گفت: نمی‌توانم سخن بگویم، غیرممکن است از رفتن داریوش مهرجویی بگویم.

علی مصفا (بازیگر) نیز در این مراسم با حضور در جایگاه، پیام فریار جواهریان (همسر سابق داریوش مهرجویی) و صفا مهرجویی را قرائت کرد.

هرام رادان در ادامه پیامی از کیانوش عیاری کارگردان خواند که در بستر بیماری است و اعلام کرد که متاثر است از این اتفاق و از ویژگی‌های داریوش مهرجویی گفت.

همچنین در ادامه مرضیه برومند، مدیرعامل خانه سینما از مردم حاضر در مراسم که خواستار محاکمه قاتلان بودند، درخواست کرد که با آرامش و احترام بگذارند مراسم برگزار شود.

برومند همچنین از مسئولان برای همراهی در این مراسم و مراسم آتیلا پسیانی قدردانی می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم شرایط فعالیت جوان‌های سینما را فراهم کنید.