۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » قزوین
  • شناسه : 23554
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
  • ارسال توسط :
پیروز انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های  اسلامی شهر و  روستا ملت ایران بود
پیروز انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های  اسلامی شهر و  روستا ملت ایران بود

پیروز انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا ملت ایران بود

باید دولت آینده برای رفع مشکلات آن‌ها در این حوزه تلاش کند.

۳۲ پرونده انتخاباتی در زمان تبلیغات و در حین برگزاری انتخابات در استان قزوین تشکیل شده است و حتی در طول مدت برگزاری انتخاباتطرفداران کاندیداها و حتی چند نفر از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی و شهر برای ساعاتی، تحت نظر بودند.

جابه‌جایی زندان چوبیندر نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است/ موضوع کنتورسازی در حال پیگیری است

حجت الاسلام قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین در نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه ها که به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه در محل دادگستری استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران از حضور ارزشمند مردم در پای صندوق ها رای قدردانی کرده و افزود: پیروز انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا ملت ایران بود و باید از حضور و مشارکت حماسی آن‌ها قدردانی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به میزان مشارکت مردم تصریح کرد: میزان مشارکت در این انتخابات، نزدیک به ۵۰ درصد بود ه است که این رقم و میزان مشارکت، قابل قبول است .

وی افزود: مردم نشان دادند در کنار مباحث سیاسی و آزادی‌های اجتماعی، معیشت هم برای آن‌ها مهم است و باید دولت آینده برای رفع مشکلات آن‌ها در این حوزه تلاش کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه دستگاه قضایی با همه فراز و نشیب‌های موجود، نگاه موثری به اصحاب رسانه در مهار آسیب‌های اجتماعی دارد، ابراز امیدواری کرد در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها با تغییر در مدیریت کلان کشور بتوانیم مشکلات و راه حل‌ها را شناسایی کرده و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

این مقام عالی قضایی درباره انتقال زندان جوبیندر به خبرنگاران گفت : از سال‌ها قبل کار جابه جای این زندان مصوب شده و لازم استتا انتقال و جابه جایی اتفاق بیفتد.

کاهش جمعیت زنان زندانی در استان قزوین

وی تصریح کرد : مکان مورد نیاز جانمایی شده و مطالعات مورد نیاز آن نیز انجام شده است اما تنها مشکل در تخصیص اعتبارات برای ساخت پروژهٔ این زندان وجود دارد و تاکنون محلی از اعتبارات استانی و ملی نداشته است که امیدواریم که در دولت آینده به این مهم تخصیص بودجه شود، زیرا اگر این تخصیص اعتبار به‌طور ویژه داده نشود، ممکن است تا یک دههٔ دیگر نیز نتوانیم این زندان را جابه‌جا کنیم.

حجت الاسلام قدرتی درباره پرونده شرکت کنتورسازی با بیان اینکه در رابطه با کنتورسازی یک پرونده دیگرهم در استان البرز وجود دارد گفت:، بنده صحبت کرده‌ام تا نشست واحدی داشته و تصمیم واحدی بگیریم، زیرا این ۲ پرونده بر روی یک‌دیگر تأثیر دارند، بنا داریم دادگستری‌کل و استاندار با مقامات دستگاه قضایی در تهران جلسه داشته باشند و با ورود جدی به این پرونده، این کارخانه حفظ شده و تولید در آن احیا شود و مشکلات آن مرتفع گردد.

وی تأکید کرد: برای حل مشکل شرکت کنتورسازی منتظر سفر رئیس دستگاه قضایی بودیم و البته اکنون نیز منتظریم و امیدواریم بین زمان حاضر و شروع کار رئیس‌جمهور آینده، رئیس قوه به استان قزوین سفر کنند و مجدداً این دعوت را از ایشان خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان با اشاره به نفوذ رسانه های مجاز در زندگی مردم تصریح کرد: لازم است تا قوانین جدید و به روزی در این حوزه مصوب شود تا بتوانیم مردم را در مقابل تهدیدات فضای مجازی مصون نماییم .