۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 31065
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
  • ارسال توسط :
پل معلق بوستان ملی باراجین مهم‌ترین دغدغه‌ی خدمتگزاران شهر است
پل معلق بوستان ملی باراجین مهم‌ترین دغدغه‌ی خدمتگزاران شهر است

پل معلق بوستان ملی باراجین مهم‌ترین دغدغه‌ی خدمتگزاران شهر است

به لحاظ ایمنی سازه، پایداری و سلامتی در شرایط کاملاً مطلوب بوده و به طور کامل و اطمینان بخشی قابل بهره‌برداری است.

به دنبال انتشار چند عکس از نشست زمین های مجاور پل کابلی بوستان ملی باراجین که سبب نگرانی مردم گردیده است ، اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین با صدور گزارشی به مردم ، ضمن تاکید بر ایمن بودن این پل کابلی، خاطر نشان کرد که این پل ایمن بوده و جای هیچ نگرانی برای شهروندان وجود ندارد .

در ادامه گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین در خصوص پل کابلی باراجین را می خوانیم:

انتشار تصاویری مربوط به سازه پل کابلی بوستان ملی باراجین(پل طبیعت) و ادعاهای غیرکارشناسی و نادرست پیرامون آن، حواشی را در فضای مجازی ایجاد کرد به نحوی که موجب نگرانی شهروندان گرامی پیرامون این سازه که مورد استقبال و استفاده‌ی همشهریان و گردشگران است شد.

پس از انتشار این ادعاها، مدیران و کارشناسان فنی شهرداری و برخی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر قزوین در محل حاضر شده و بررسی‌های دقیق در این رابطه به عمل آمد. لذا به استحضار همشهریان عزیز می‌رساند سازه‌ی پل کابلی طبیعت، مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده و سازه‌ی آن مستقل از محوطه سازی پشت پل است و هم اکنون به لحاظ ایمنی سازه، پایداری و سلامتی در شرایط کاملاً مطلوب بوده و به طور کامل و اطمینان بخشی قابل بهره‌برداری است.

در جهت اطمینان شهروندان تأکید می‌شود که ایمنی و امنیت سازه به‎‌صورت دوره‌ای توسط کارشناسان طراح و سازنده بازرسی و بازدید می‌گردد؛ تأمین و تضمین امنیت شهروندان عزیز در هنگام بهره‌برداری از امکانات شهری و رفاهی از جمله پل معلق بوستان ملی باراجین مهم‌ترین دغدغه‌ی خدمتگزاران شهر است.

با وجود اطمینان از امنیت سازه، اما علاوه بر تمام تدابیر ایمنی اطمینان بخش که همواره و مستمرا در حال اجرا و بررسی است و مورد توجه قرار دارد، برای جلوگیری از رانش خاک در آن قسمت، احداث دیوار حایل لبه‌ی محوطه در دستور کار مدیریت منطقه‌ی ویژه‌ی گردشگری قرار دارد.

همچنین لازم به توضیح است که نشست موضِعی ایجاد شده در بخشی کاملاً خارج از محوطه‌ی مربوط به سازه‌ی پل، به دلیل نفوذ آب و زراعی بودن خاک در آن قسمت بوده و کاملاً فاقد خطر است و با اصلاح سطحی به سادگی قابل ترمیم است.

در پایان تأکید می‌گردد، شهرداری قزوین در راستای ایمنی و امنیت شهروندان عزیز، تمامی اقدامات قانونی و فنی لازم را بدون مصلحت سنجی مورد توجه قرار داده و در این زمینه سلامت و تضمین امنیت شهروندان در فضاهای شهری و بناها را رسالت خدشه ناپذیر قانونی و اجتماعی خود می‌داند.