۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » جوان » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 35914
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
  • ارسال توسط :
پرسپولیس قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران
پرسپولیس قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس هشتمین بار جام قهرمانی رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران را بالای سر برد.

در پایان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های برتر ایران تیم پرسپولیس با ۶۶ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، سپاهان با ۶۵ امتیاز  دوم شد و استقلال با ۶۲ امتیاز  جایگاه سوم را کسب کرد.

درپایان این دوره از مسابقات تیم‌های  نفت مسجد سلیمان با ۲۰ و مس کرمان با ۲۲ امتیاز با سقوط به یک رده پایین تر، فصل اینده در دسته یک به میدان خواهند رفت.

 نساجی مازندران ۰ – ۴ پرسپولیس تهران 

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری (۷۷ – محمدرضا مهدی‌زاده)، سیدعلیرضا ابراهیمی، احمد موسوی (۶۶- احسان قهاری)، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، محمد شریفی (۴۶- کریم اسلامی)، ایوب کلانتری (۶۶- علی داوران)، فرزاد زامهران، علی شجاعی (۴۶- اکبر صادقی) و رضا جعفری

ترکیب پرسپولیس: 

علیرضا بیرانوند (۸۳ – احمد گوهری)، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (۸۰- سینا اسدبیگی)، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری (۸۰- لئاندرو پریرا)، سعید صادقی (۸۰- امید عالیشاه)، گولسیانی و عیسی آل‌کثیر (۸۰- مهدی عبدی)

کارت زرد
نساجیمهرداد عبدی (۱۵ ،۱)- علی شجاعی (۹)
پرسپولیس: سروش رفیعی (۵)

اخراج
نساجی: مهرداد عبدی(۱۵)

نساجی : حسین زامهران (۸۲)
گل اول پرسپولیس:

(دقیقه ۱ – علی نعمتی): توپ ارسالی توسط مهدی ترابی روی ضربه ایستگاهی با دفع ناقص حامد شیری و علیرضا ابراهیمی همراه شد، اما در ادامه توپ مقابل پای علی نعمتی قرار گرفت تا او به راحتی دروازه نساجی را باز کند.

گل دوم پرسپولیس:

(سعید صادقی –  دقیقه ۲۸): اشتباه علیرضا ابراهیمی باعث شد تا وحید امیری در مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شود و پاس عمقی خود را به سعید صادقی بدهد که او در موقعیت تک به تک گل دوم را هم به ثمر رساند.

گل سوم پرسپولیس:

سروش رفیعی – دقیقه ۷۵: فرار سعید صادقی از سمت راست با پاس او به میلاد سرلک همراه شد. سرلک توپ را به سروش رفیعی داد و او با شوت مستقیم از گوشه دروازه علیرضا حقیقی، او را برای سومین بار تسلیم کرد.

گل چهارم پرسپولیس:

میلاد سرلک – دقیقه ۷۸: این بار نوبت میلاد سرلک بود. دقایقی بعد از پاس گل، او با یک دورخیز کوتاه شوت خود را به سمت دروازه زد و به شکلی دیدنی پرسپولیس را به گل چهارم رساند.