۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 40101
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
  • ارسال توسط :
پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان قزوین آماده دریافت زکات فطره می باشند
پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان قزوین آماده دریافت زکات فطره می باشند

پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان قزوین آماده دریافت زکات فطره می باشند

همه افرادی که برای خرید نان به نانوایی ها مراجعه می کنند می توانند فطریه و کفاره خود را از طریق دستگاههای خرید نان پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: پایگاههای کمیته امداد در روز عید سعید فطر در محل برگزاری نمازعید فطر برای جمع آوری زکات فطره مردم شریف و خیر استان آمادگی دارند.

ناصر ظاهری در این باره اظهارداشت: امدادگران کمیته امداد با آمادگی کامل در میعادگاه های برگزاری نماز عید فطر آماده دریافت زکات فطره نمازگزاران مومن هستند.

وی افزود : ضمن حضور فیزیکی کمیته امداد در میعادگاهای برگزاری نمازعید فطر ، تمهیدات ویژه ای را هم برای سهولت در پرداخت زکات فطره پیش بینی کرده ایم.

ظاهری بیان کرد: برای اولین بار دستگاههای خرید نان در نانوایی ها برای دریافت فطریه و کفارات هم استانی های عزیز برنامه ریزی شده و همه افرادی که برای خرید نان به نانوایی ها مراجعه می کنند می توانند فطریه و کفاره خود را از طریق دستگاههای خرید نان (نانی نو ) پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: مردم شریف قزوین می توانند از طریق شماره کارتهای :فطریه عام  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۸۱۹۹  و  فطریه سادات :۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۶۴۶۵  و کفاره غیر عمد : ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۷۳۳  و کفاره عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۳۰۰۷   روش دیگر برای پرداخت وجوهات از طریق کد ussd   *۸۸۷۷*۰۲۸*۵# و سامانه الکترونیکی www.emdad۳۳۸۰۸.ir  فطریه و کفاره خود را در سریعترین زمان بدست نیازمندان برسانند.