۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » بانکداری » قزوین
  • شناسه : 1098
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۴۶
  • ارسال توسط :

پایان چاپ و توزیع قبوض تلفن ثابت استان

سامانه 2000 آسانترین روش پرداخت قبض و وصل تلفن ثابت می باشد.

مهندس پیله فروشها مدیر مخابرات منطقه ی قزوین، با اشاره به حذف قبوض تلفن ثابت استان از مردادماه جاری گفت: با توجه به بسط دولت الکترونیکی و ایجاد درگاه های مختلف پرداخت الکترونیکی قبوض از مردادماه جاری چاپ و ارسال قبض تلفن ثابت در سطح استان متوقف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت پرداخت های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت و اطمینان در پرداخت ، مقرر شد که چاپ و توزیع قبوض متوقف شده و کلیه اطلاعات قبض مشترکین تلفن ثابت بصورت پیامک برای آنان ارسال گردد.

مهندس پیله فروشها افزود: دراین رستا کلیه هماهنگی ها با دستگاه های ذیربط انجام شده و از درگاه های مختلف اطلاع رسانی لازم به کلیه مشترکین استان انجام خواهد شد.

در ادامه مدیر مخابرات منطقه قزوین بیان داشت: کلیه ی مشترکین تلفن ثابت پس از دریافت پیامک مربوط به قبض خود می توانند از طریق سامانه تلفن ثابت ۲۰۰۰ و یا سامانه #۲۰۲۰* تلفن همراه نسبت به پرداخت قبض اقدام نمایند.

وی افزود: سامانه ۲۰۰۰ آسانترین روش پرداخت قبض و وصل تلفن ثابت می باشد و در صورت پرداخت قبوض ، این سامانه به سیستم های مخابراتی متصل می باشد و در صورت قطع تلفن و پرداخت ، سریعاً نسبت به وصل تلفن اقدام می شود.

مهندس پیله فروشها گفت: مشترکین علاوه بر روش های فوق می توانند شماره تلفن خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۰۰ ارسال ، تا نسبت به دریافت اطلاعات قبض آنان اقدام شود.

وی در پایان گفت: تلاش شده است که اطلاع رسانی لازم برای عدم توزیع قبض به مشترکین از طریق پیامک، پیام صوتی- تبلیغات محیطی –مکاتبه با کلیه دستگاه ها و مسئولین استانی انجام شود.