۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 33824
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
  • ارسال توسط :
پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش گشایش یافت
پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش گشایش یافت
در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش گشایش یافت

این نمایشگاه از امروز به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر خواهد بود.

وقایع خبری : پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در این مراسم گفت: معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های این بخش اقتصادی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

احمد خورگامی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نقش مهمی در معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان و دست اندرکاران حوزه فرش دستباف دارد، تاکید کرد: این نمایشگاهها بستر مناسبی را برای نمایش آفرینش زیباترین، جذاب‌ترین و ارزشمندترین دست بافته‌های زنان و مردان هنرمند ایرانی فراهم می‌کند.

وی درپایان گفت: آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گفتنی است ؛ بیش از ۲۸ تولید کننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، قم، خراسان رضوی، گلستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین و تهران محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری، فرش بختیاری و غیره عرضه خواهند کرد.