۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » روان شناسی و مشاوره
  • شناسه : 27116
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۵۶
  • ارسال توسط :
ول کنید حرف های مردم را  ….!
ول کنید حرف های مردم را  ….!

ول کنید حرف های مردم را ….!

با روانی آرام به خواب بروید. همین …. !

جعفر بخشی بی نیاز/ وقایع خبری

اگر تمام عمر و با تمام دقت و اهتمام هم تلاش کنید و تمام نکات باب سلیقه‌ ی آدم‌ ها را رعایت کنید، نمی‌توانید آن‌ ها را قانع کنید که شما را انسان خوبی بدانند یا کاری کنید که دوستتان داشته‌ باشند، هر کاری هم که بکنید همیشه کسانی خواهند بود که از شما بیزار باشند، رفتار و سبک زیست شما را نپسندند یا شما را انسان خوبی ندانند. پس عمرتان را روی راضی کردن و به چشمِ آدم‌ ها آمدن و دوست داشته‌ شدن تلف نکنید.

جوری زندگی کنید که حالتان خوب باشد، آرامش داشته‌ باشید، از دید خودتان بهترین باشید و هر روز تلاش کنید برای آدم بهتری شدن، نه به منزله‌ ی جلب رضایت آدم‌ ها! برای اینکه آخر شب‌ ها که آسمان تاریک بود و روح‌ ها عریان و عیب‌ ها نمایان؛

از خودتان بپرسید: امروز آدم خوبی بوده‌ام یا نه ؟ دلی را به دست آورده ام یا نه ؟ گره ای از مشکلات مردم باز کرده ام یا نه ؟ قدمی به خیر و نیک نامی برداشته ام با نه ؟ از خودم باقیات صالحات بر جا گذاشته ام یا نه ؟ خودم را دوست داشته‌ام یا نه ؟ به دیگران مهربانی کرده‌ام یا نه ؟ با مردم انصاف داشته‌ام یا نه ؟ مثل انسان زیسته‌ام یا نه ؟ احساس شادمانی داشته ام یا نه و اساسا قدمی برای رضای خدا برداشته ام یا نه ؟ و پاسخ‌ تان آنقدر روشن و رضایت‌ بخش باشد که نفس راحتی از ته دل بکشید و لبخند ملایمی روی لب‌ هایتان بنشیند و با وجدانی آسوده و با روانی آرام به خواب بروید. همین …. !
ول کنید حرف های مردم را … خودتان باشید … !