۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاست » شوراهای شهر و روستا » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 32330
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
  • ارسال توسط :
وحدت مدیران استانی و شهری راهگشای حل مشکلات است
وحدت مدیران استانی و شهری راهگشای حل مشکلات است

وحدت مدیران استانی و شهری راهگشای حل مشکلات است

وحدت و هم افزایی مدیران استانی و شهری دربرون رفت از مشکلات و پیشرفت استان تاثیر بسزایی دارد.

وقایع خبری: دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که با هدف هم اندیشی و حل مشکلات مدیریت شهری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: شهر تاریخی قزوین نیازمند مدیریت منسجم و اتحاد میان مدیران استانی و شهری است تا بتوانیم به اهداف مدنظر برای پیشرفت و آبادانی شهر و استان دست یابیم.
وی بر لزوم تعاملات و ارتباطات بیشتر شورا و نمایندگان مجلس تاکید نمود و گفت: بایستی هر دوماه یکبار جلسات هم اندیشی میان نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شود تا بتوانیم با ارزیابی مشکلات و ارائه گزارش کار در راستای حل مشکلات قدم های موثری برداریم .
 نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش خواستار اطلاع رسانی شهرداری قزوین پیرامون نهضت شبانه آسفالت شد و گفت: باید شهروندان بدانند که اقدامات خوبی از قبیل نهضت آسفالت در شهر قزوین صورت گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم پیگیری و حذب اعتبار ملی پیرامون حل مشکلات سایت پسماند پاکسار در محمد آباد شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم بازآفرینی بافت فرسوده تاکید نمود و افزود: در حوزه باز آفرینی شهری منطقه هادی اباد، دباغان و برخی مناطق  که هنوز مشکلاتی دارند باید به صورت جدی عمل نمود و دعواهای شخصی را کنار گذاشت و برای خدمت به مردم تلاش کرد.