۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 32425
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
  • ارسال توسط :
واکنش پولادگر و محمدنبی به خبر درخواست حذف ایران
واکنش پولادگر و محمدنبی به خبر درخواست حذف ایران

واکنش پولادگر و محمدنبی به خبر درخواست حذف ایران

تیم ملی ما در اردوی اتریش نتایج بسیار خوبی کسب کرد.


سیدمحمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در استودیو بخش خبری صداوسیما، این تلاش‌ها را محکوم کرد و گفت: «دشمنان دنبال محروم کردن تیمی هستند که متعلق به مردم است و حذف تیم ملی از رویداد جام‌جهانی قطر حق مسلم مردم ایران را پایمال می‌کند چون آنها طرفدار و دوستدار تیم ملی خود هستند.» پولادگر تأکید کرد این فشارها نتیجه نخواهد داد و تیم ملی فوتبال ایران با حمایت همه‌جانبه دولت، مسئولان و مردم با قدرت در جام‌جهانی شرکت خواهد کرد.

از سوی دیگر نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال هم به درخواست این کمپین واکنش نشان داد. مهدی محمدنبی گفت: «در اساسنامه استاندارد فیفا، فدراسیون‌های عضو و کنفدراسیون‌ها به صراحت ذکر شده ورود به موضوعاتی از این قبیل نه مشروعیت دارد و نه به لحاظ قانونی می‌توانند ورود کنند. در کل این مباحث بیشتر مسائلی است که توسط اشخاص کوته‌فکر و فرصت‌طلب عنوان می‌شود.

از طرف دیگر به این دلیل که تیم ملی ما در اردوی اتریش نتایج بسیار خوبی کسب کرد، فکر می‌کنم همگروه‌های ما یعنی انگلیس و امریکا به لحاظ فنی کم آورده‌ و رو به موضوعات دیگر آورده‌اند. با توجه به صحبت‌های من، ورود فیفا به این مباحث مجاز نیست و از لحاظ فدراسیون جهانی این موارد مردود است. به این صحبت‌ها اصلاً توجهی نمی‌کنیم.»