۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » انتخابات » سیاست
  • شناسه : 23520
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
  • ارسال توسط :
هیچ کس بدون رای دادن از شعبه خارج شود
هیچ کس بدون رای دادن از شعبه خارج شود

هیچ کس بدون رای دادن از شعبه خارج شود

در صورت بروز هر نوع مشکل فنی، رای گیری باید به صورت دستی انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: مردم نگران برخی از نقص‌های فنی در سیستم‌های شعبه‌های رای گیری نباشند از همه واجدین انتخابات، رای گیری انجام می‌شود.

به گزارش “وقایع خبری” جمال عرف درباره علت تاخیر در شروع به کار برخی از شعب اخذ رای و نقص فنی در سیستم‌های احراز هویت افزود: با توجه به این که کار شعب اخذ رای در این دوره یک ساعت زودتر آغاز شد، معمولا سیستم‌ها در آغاز کار کمی اخلال دارند که خوشبختانه این مشکلات حل شد و الان در این مورد مشکلی وجود ندارد.
وی گفت: در همان زمان هم اعلام کردیم که جا‌هایی که مردم حضور دارند حتی به صورت آفلاین رای گیری انجام شود، زیرا اصل برای وزارت کشور این است که رای گیری شود.

 عرف با تاکید بر این که هیچ کس نباید از رای دادن محروم شود آن را مبنای کار وزارت کشور دانست و افزود: به همه استانداران و فرمانداران هم در این زمینه ابلاغ شده و من بار دیگر از این جا اعلام می‌کنم که در صورت بروز هر نوع مشکل فنی، رای گیری به صورت دستی انجام شود و زمانی که سیستم برگشت می‌توانند این کار را منتقل کنند.
رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: بنابراین نباید هیچ کس بدون رای دادن از شعبه خارج شود.
آقای عرف با تاکید بر این که مردم نباید نگران بروز نقص فنی در شعب اخذ رای باشند افزود: در شرایط خاص وقتی بار سنگینی به سیستم وارد می‌شود نواقصی ایجاد خواهد شد که به سرعت حل و فصل می‌شود لذا مردم نباید نگران مسائل فنی و الکترونیکی باشند.
وی حضور مردم را در شعب اخذ رای خوب توصیف کرد و گفت: وظیفه ما این است که به شکل قانونمند همه زمینه‌های لازم را برای رای گیری فراهم کنیم.