۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » درمان » نظام سلامت
  • شناسه : 19466
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
  • ارسال توسط :
هیچ تصمیم جدیدی برای اعمال محدودیت تردد‌ها در  ایام نوروز گرفته نشده است
هیچ تصمیم جدیدی برای اعمال محدودیت تردد‌ها در  ایام نوروز گرفته نشده است

هیچ تصمیم جدیدی برای اعمال محدودیت تردد‌ها در ایام نوروز گرفته نشده است

واکسیناسیون مردم کشورمان به ویژه گروه‌های پرخطر در دستورکار قرار دارد .

دکتر “سعید نمکی” در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: امروز برای تشکر و قدردانی از پلیس در این مرکز حاضر شده ایم؛ انصافا پلیس در شرایط حساس شیوع ویروس کرونا با آمادگی و هماهنگی کامل در کنار وزارت بهداشت و کادر درمان حضور داشت.
به گزارش وقایع خبری؛ وی با بیان اینکه مدیریت تردد‌ها یکی از کار‌های سخت در این دوران است، ادامه داد: پلیس راهور نیز پرقدرت و با تمامی امکانات در کنار وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرایی کردن شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، خصوصا اعمال محدودیت‌ها حضور داشت که جای تشکر و قدردانی دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به محدودیت تردد‌ها در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: تا این لحظه هیچ تصمیم جدیدی برای اعمال محدودیت تردد‌ها در ایام نوروز گرفته نشده است.
دکتر نمکی با بیان اینکه برای واکسیناسیون مردم خصوصا گروه‌های پرخطر از قبل برنامه ریزی شده، عنوان کرد: مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای عزیز “مدظله العالی” هرگز در اینکه ما واکسیناسیون را با واکسن وارداتی پیش از رسیدن واکسن تولید داخل انجام دهیم منعی قائل نشده اند صرفا این ممانعت برای برخی از کشور‌ها عنوان شده است.
این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: قطعا واکسن را از منابع مطمئن وارد کشور خواهیم کرد و با ترتیب اولویت‌ها واکسیناسیون گروه‌های پرخطر را آغاز خواهیم کرد.
وزیر بهداشت همچنین گفت: ما واکسن کوبایی نداریم واکسنی به نام “انیستیتو پاستور” داریم که با انتقال دانش فنی از کشور کوبا است که قبلا این تجربه را در بیش از ۲۰ سال گذشته در واکسن هپاتیت B داشتیم و امروز نیز با واکسن کووید ۱۹ این انتقال دانش فنی صورت می‌گیرد.

وزیر بهداشت: رهبر معظم انقلاب برای واکسیناسیون با واکسن وارداتی هیچ منعی را قائل نشدند مگر واکسن‌هایی که در کشور‌های موردنظر تولید شود که به عدم استفاده از این واکسن‌ها توصیه کردند.

دکتر سعید نمکی گفت: واکسیناسیون مردم کشورمان به ویژه گروه‌های پرخطر در دستورکار قرار دارد و رهبر معظم انقلاب هرگز توصیه نکرده اند قبل از تولید واکسن داخلی، واکسنی تزریق نشود.
وی افزود: به زودی واکسن وارد کشور و به ترتیب اولویت و برای گروه‌های پرخطر تزریق خواهد شد.