۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27510
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
  • ارسال توسط :
هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی از حقوق شهروندان صیانت می کند
هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی از حقوق شهروندان صیانت می کند

هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی از حقوق شهروندان صیانت می کند

رانندگان تاکسی جزو اقشار زحمتکش و پرتلاش و نماد امانتداری در جامعه هستند .

هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی از حقوق شهروندان در راستای برقراری نظم و امنیت صیانت می کند.

به گزارش ” وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین و نماینده شورا در هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم سازمان تاکسیرانی، واحد رسیدگی به شکایات است که به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان توسط این سازمان راه‌اندازی شده و وظیفه رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان در خصوص نحوه خدمات‌دهی و عملکرد رانندگان تاکسی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی به طور روزانه خطوط و ایستگاه های تاکسی را به دقت مورد بازدید قرار داده و تخلفات تاکسیرانان را به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می کنند.

صلح جو با تاکید براینکه هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی از حقوق شهروندان در راستای برقراری نظم و امنیت صیانت می کند خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به منظور پاسداری ازحقوق شهروندان و ایجاد نظم و برقراری امنیت و اعتماد لازم بین شهروندان برگزار می شود که طی آن به شکایات شهروندان و بررسی تخلفات احتمالی رانندگان تاکسی رسیدگی می شود.

وی تصریح کرد: در این جلسات تخلفات رانندگان تاکسی، بی سیم و… مورد رسیدگی قرار می گیرد و مطالبات وخواسته های بحق شهروندان پیگیری و بررسی می شود و اعمال قانون به شیوه های گوناگون انجام می‌پذیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین درادامه سخنانش اذعان کرد: رانندگان تاکسی جزو اقشار زحمتکش و پرتلاش و نماد امانتداری در جامعه هستند که از صبح زود تا پاسی از شب برای کسب روزی حلال و خدمت‌رسانی به شهروندان تلاش می‌کنند و بدیهی است اگر تخلفی از سوی برخی از افراد شاغل در این صنف روی دهد، آن را نباید به تمامی اعضای این خانواده تعمیم داد.

وی یادآور شد: شهروندان گرامی می توانند تخلفات احتمالی رانندگان تاکسی در شهر قزوین را به مجموعه مدیریتی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اطلاع دهند تا به شکایات و مطالبات آنها رسیدگی شود.