۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 38450
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
  • ارسال توسط :
هنرمندان سرشار از عاطفه و احساس هستند
هنرمندان سرشار از عاطفه و احساس هستند

هنرمندان سرشار از عاطفه و احساس هستند

ما پیروز هستیم چون ملت و مکتب بزرگی داریم .

هنرمندان با خلق آثار هنری ارزشمند برای همیشه در اذهان مخاطبان ماندگار می مانند و هر اندازه بتوانیم زبان هنر را به مفاهیم و مبانی دینی و ارزشی نزدیک کنیم تاثیرگذارتر خواهد بود. 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم تجلیل از هنرمندان بسیجی استان که در سالن شهید پرویز فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد؛ افزود: برای رشد و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ اقتدار کشور هرکسی باید در سنگر فعالیتی خود به خوبی مجاهدت و نقش آفرینی کند.

 فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اقدامات جنایتکارانه اسرائیل در غزه تاکید کرد: هنرمندان باید ظرفیت های هنری خود را در دفاع از مظلومان عالم به میدان آورند.

وی عنوان کرد: ما پیروز همیشگی میدان هستیم و هرگز از این هدف خود کوتاه نمی آییم ضمن اینکه آمریکا محکوم به شکست است و تجربه جنگ غزه نشان داد که امریکایی ها در سراشیبی این شکست قرار دارند .

سردار آتانی با تاکید بر اینکه دلهای مستحکم و تزلزل ناپذیر ملت ایران، قدرت ساز است؛ گفت: ما پیروزیم به واسطه اینکه رهبری بزرگ داریم بنابراین باید رهبری بزرگ را در همه جا بزرگ بشماریم، ما پیروز هستیم چون ملت و مکتب بزرگی داریم و باید قدر ملت خود را بدانیم.

وی در پایان تاکید کرد: وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی کنونی، قدرت بی حد و حصر رسانه نقش اصلی را برعهده دارد؛ افزود: بیان شیوا، اشعار پرمحتوا و آثار هنری خوب به زیبایی می توانند گویای حقایق رخ داده در حوادث روز سیاسی دنیا بوده و آن را به تصویر بکشند.