۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 35762
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
  • ارسال توسط :
همکاری متخصصان خارجی شاغل در صنایع استان قزوین با دانشگاه جامع علمی کاربردی
همکاری متخصصان خارجی شاغل در صنایع استان قزوین با دانشگاه جامع علمی کاربردی

همکاری متخصصان خارجی شاغل در صنایع استان قزوین با دانشگاه جامع علمی کاربردی

هدف از تدوین این رشته دیپلماسی بشردوستانه توانمندسازی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهادی است که مراودات بین‌المللی دارند.

وقایع خبری: دکتر عمیدی رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین با دکتر دوسرانیان مقدم رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با هدف بررسی زمینه‌های همکاری مشترک میان دانشگاه و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه صورت گرفت، دکتر مقدم رئیس دانشگاه ضمن تشریح جایگاه نظام آموزش عالی مهارتی در کشور، تنوع رشته‌های مهارتی و ظرفیت‌ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مراکز آموزش علمی کاربردی استان را در جهت تعامل با اتباع کشورهای خارجی مقیم استان مناسب برشمرد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد تا از ظرفیت متخصصان خارجی شاغل در صنایع استان برای انتقال دانش نظری و تجربی به مهندسان کشورمان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت استفاده نماید. همچنین ظرفیت آموزش مهارتی به خصوص در رشته‌های هنری به خانواده‌های این متخصصان نیز در دانشگاه فراهم است.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه با رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین دیدار و گفتگو کرد

دکتر مقدم در ادامه، به معرفی رشته کارشناسی حرفه‌ای دیپلماسی بشردوستانه پرداخت و افزود: این رشته برای اولین بار در کشور به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین تدوین شده که پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی درسی دانشگاه به فهرست رشته‌های دانشگاهی اضافه شده است. وی افزود: هدف از تدوین این رشته توانمندسازی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهادی است که مراودات بین‌المللی دارند.

در این دیدار، دکتر عمیدی رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین ضمن ابراز خرسندی از زیرساخت‌های ایجاد شده برای توسعه آموزش‌های علمی کاربردی در استان، گسترش فعالیت‌های بین‌المللی اقتصادی و علمی استان را از اهم برنامه‌های این نمایندگی عنوان کرد و اظهار داشت: از زمان حضورم در این سمت سعی داشته‌ایم به پشتوانه تجربه فعالیت‌های دیپلماتیک و با همکاری اتاق بازرگانی استان قزوین زمینه معرفی ظرفیت‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی استان قزوین را به جامعه بین‌الملل بیش از گذشته فراهم سازیم.

وی ابراز امیدواری کرد این دیدار زمینه‌ همکاری بیشتر دو مجموعه را در راستای انتقال فناوری و معرفی ظرفیت‌های استان قزوین فراهم سازد.