۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » قزوین
  • شناسه : 23496
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
  • ارسال توسط :
همزمان با آغاز انتخابات «شکوه حضور»  روی آنتن سیمای مرکز قزوین می‌رود
همزمان با آغاز انتخابات «شکوه حضور»  روی آنتن سیمای مرکز قزوین می‌رود

همزمان با آغاز انتخابات «شکوه حضور» روی آنتن سیمای مرکز قزوین می‌رود

رادیو قزوین برای ایام انتخابات نمایش طنز رادیویی با عنوان «سه نقطه آبادی» را تولید و پخش می‌کند.

همراه با ویژه برنامه‌های انتخاباتی شبکه قزوین 

شبکه قزوین با هدف ایجاد بستر‌های مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و نیز آماده سازی فضای جامعه برای برگزاری یک رقابت سالم و با نشاط حضور مسئولانه و حماسی مردم را در انتخابات روز ۲۸ خرداد به تصویر خواهد کشید.

رحیمی افزود: سیمای مرکز قزوین با برنامه «شکوه حضور» به تهیه کنندگی مهدی احمدی به مدت ۲۰ ساعت از ۷ صبح تا ۲ بامداد روز شنبه روی آنتن می‌رود.

وی اضافه کرد: این ویژه برنامه تلویزیونی به صورت استودیویی با دعوت از بزرگان و شخصیت‌های علمی و فرهنگی قزوین مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت می‌کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: از بخش‌های دیگر این برنامه می‌توان به بخش‌های گزارش مردمی و ارتباط زنده با شعب اخذ رای در سراسر استان اشاره کرد.

رحیمی افزود: همچنین با استقرار واحد‌های سیار در ۵ نقطه استان، ارتباط زنده نیز با شبکه‌های سراسری جهت انعکاس حضور پرشور مردم استان قزوین در انتخابات برقرار می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا وسیمای مرکز قزوین افزود: رادیو قزوین هم با ویژه برنامه «برگه‌های سرنوشت» از ساعت ۶ صبح جمعه تا ۲ بامداد شنبه حضور حماسی و مسئولانه مردم استان در انتخابات را منعکس خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این ویژه برنامه رادیویی به صورت زنده در بخش‌های مختلف به تهیه کنندگی گروه تهیه کنندگان رادیو قزوین: خانم‌ها پاکدامن، شهنواز، برزگر، احسان هنرمندنیا، مهدی خدایی و ابراهیم طاهری کیا در قالب گزارش‌های مردمی و پخش ترانه‌های ملی، حماسی و شاد از صدای مرکز قزوین روی آنتن می‌رود.

رحیمی گفت: همچنین با توجه به اهمیت شورا‌های شهر و روستا در این دوره از انتخابات، گزارشگر رادیو طی یک سفر یک روزه به روستا‌ها و شهر‌های استان، حضور مردم مناطق مختلف استان در انتخابات را انعکاس خواهد داد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: رادیو قزوین همچنین برای ایام انتخابات نمایش طنز رادیویی با عنوان «سه نقطه آبادی» را تولید و پخش می‌کند.

به گفته رحیمی، این نمایش رادیویی در ۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به نویسندگی و تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا با موضوع انتخابات شورا در روستا امروز ۲۶ خرداد ساعت ۱۴ و سی دقیقه و بازپخش آن ساعت ۲۲ و سی دقیقه امشب روی آنتن رادیو قزوین می‌رود.

وی افزود: روایت داستان «سه نقطه آبادی» در خصوص وعده‌های نامزد‌های شورا‌ها در روستا است که اغلب شعاری و قابل اجرا نبوده و باعث ایجاد موقعیت طنز در نمایش می‌شود و در نهایت جوانان روستا فارغ از این وعده‌ها و شعار‌ها با تکیه بر توانمندی‌های روستا آستین همت را بالا میزنند برای آباداانی روستا تلاش می‌کنند.

رحیمی گفت: این نمایش رادیویی در کنداکتور شبکه سراسری نمایش و همینطور اداره کل صدای استان‌ها برای پخش قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: معاونت خبر مرکز قزوین هم با اعزام گروه‌های خبری در قزوین، شهرستان‌ها و روستا‌های استان تصاویر حضور مردم و شور و نشاط انتخاباتی را ضبط و پخش می‌کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: همچنین خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین نیز از ظرفیت فضای مجازی برای انعکاس تصاویر و عکس‌های ارسالی شهروند خبرنگاران استفاده خواهد کرد.

رحیمی افزود: معاونت فضای مجازی هم با فضا سازی و اطلاع رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت‌های مرکز پیرامون موضوع ” انتخابات ۱۴۰۰ ” در وب سایت، تارنما، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بومی و بین المللی نظیر توئیتر و یوتیوب و … با ترند هشتگ‌هایی همچون #شورا #انتخابات۱۴۰۰ #مامنتظرانتخاباتیم #منرایمیدهم #انتخاباصلح، #دیارامینولایت، #نگهبانقانون، #ایران_قوی و #زاویه به پوشش انتخابات روز ۲۸ خرداد می‌پردازد.