۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 28593
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
  • ارسال توسط :
هشدار بازرس کل استان قزوین درباره انتصاب مدیران
هشدار بازرس کل استان قزوین درباره انتصاب مدیران

هشدار بازرس کل استان قزوین درباره انتصاب مدیران

اعلام نظر هسته‌های گزینش در به کارگیری و انتصاب اشخاص در مشاغل مدیریتی، خاص و حساس ضروری است.

هرگونه انتقال و انتصاب در جایگاه‌های مدیریتی، خاص و مشاغل حساس مشروط به احراز صلاحیت اشخاص مبتنی بر قوانین و مقررات موجود به ویژه ضوابط مصرح در قانون گزینش کشور است.

هشدار بازرس کل قضایی قزوین درباره انتصاب مدیران در استان

به گزارش” وقایع خبری” ، عبدالله آقا علیخانی، بازرس کل استان قزوین با تاکید بر اهمیت به کارگیری نیروی صالح و متخصص در راستای ارتقای سلامت و کارآمدی نظام اداری کشور، با ارسال نامه هشداری خطاب به دستگاه‌های مشمول قانون گزینش، اعلام نظر هسته‌های گزینش در به کارگیری و انتصاب اشخاص در مشاغل مدیریتی، خاص و حساس را ضروری عنوان کرد.

آقاعلیخانی با تاکید بر قانون گزینش کشور و آیین نامه‌های اجرایی آن به خصوص ماده ۱۶ این قانون، تصریح کرد: واحد‌های کارگزینی دستگاه‌های مشمول استان به محض دریافت نظر گزینش، مبنی بر موافقت نشدن با جذب یا ادامه خدمت فرد مورد نظر مکلفند نسبت به قطع رابطه استخدامی با این شخص اقدام کنند بنابراین در غیر این صورت هرگونه پرداخت حقوق جنبه قانونی نداشته و با متخلفان ذیربط برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بازرس کل استان قزوین تأکید کرد: براساس ماده ۱۱ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مقتضی است مسئولان دستگاه‌های مشمول قانون گزینش استان از هرگونه به کارگیری اشخاص در جایگاه‌های مدیریتی و حساس مصرح در قانون بدون طی مراحل گزینش خودداری کرده و نسبت به اصلاح امور اداری مطابق با قوانین و مقررات مربوط اقدام نمایند.