۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آذربایجان شرقی » اخبار استانی » استان ها
  • شناسه : 37721
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
  • ارسال توسط :
هدف اصلی سفر‌های استانی دیدار مستقیم با مردم است
هدف اصلی سفر‌های استانی دیدار مستقیم با مردم است

هدف اصلی سفر‌های استانی دیدار مستقیم با مردم است

مسئولان عالی قضایی به تمامی شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی سفر خواهند کرد.

هدف اصلی و اساسی از انجام سفر‌های استانی، حضور میدانی در مراکز و مجامع و همچنین دیدار مستقیم و بلاواسطه با مردم و استماع مسائل آنهاست تا بتوانیم در حد مقدور مشکلات‌شان را مرتفع سازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سخنانی در بدو ورود به فرودگاه تبریز اظهار کرد: هدف اصلی و اساسی از انجام سفر‌های استانی، حضور میدانی در مراکز و مجامع و همچنین دیدار مستقیم و بلاواسطه با مردم و استماع مسائل آنهاست تا بتوانیم در حد مقدور، مشکلات‌شان را مرتفع سازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با تشریح برخی از برنامه‌های سفر استانی هیئت عالی قضایی به آذربایجان شرقی گفت: مسئولان عالی قضایی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات مردم و بخش‌های قضایی، به تمامی شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی سفر خواهند کرد.

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به تبریز از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، عابدین‌خرم استاندار، خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

فرزند خلبان شهید رحمانی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان آذربایجان شرقی، ورود رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه را به این استان خیرمقدم گفت.