۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری
  • شناسه : 4102
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۰۶
  • ارسال توسط :
نگاه پیشگیرانه دستگاه قضایی گره گشای بسیاری از مشکلات است
نگاه پیشگیرانه دستگاه قضایی گره گشای بسیاری از مشکلات است

نگاه پیشگیرانه دستگاه قضایی گره گشای بسیاری از مشکلات است

باید همه تلاش کنیم تا خدمات در دستگاه های اجرایی و قضایی به نحو مطلوب و با سهولت در اختیار جامعه قرار گیرد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دستگاه قضایی استان با جدیت در بحث اقتصاد مقاومتی از جمله حمایت از بخش صنعت و تولید ورود پیدا کرده و همسو و همراه دستگاه های اجرایی حرکت می کند و تصمیمات خوبی را نیز در راستای حل مشکلات و موانع واحد های تولیدی و مطالبات کارگری داشته که گاها مشکلات چندین ساله استان برطرف شده است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی در دیدار اعضاء شورای مسئولان قضایی استان با استاندار جدید قزوین که در استانداری صورت پذیرفت، گفت: همه ما مسئولان به برکت خون شهداء است که در مسئولیت ها و پست های مدیریتی قرار گرفته ایم و باید قدردان این موقعیت باشیم و باید به گونه ای عمل کنیم كه جلب رضايت الهی و مردم را در پی داشته باشد و موجبات افزایش اعتماد عمومی و دلگرمی به نظام اسلامی را در ميان مردم فراهم كنيم.

وی افزود: چند سال متوالی است که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در بحث رونق تولید، حمایت از بخش صنعت و اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان دارند و این نشان از اهمیت این موضوع دارد و باید تمام عزم خود را برای تحقق شعار سال به کار گیریم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم زیرا یکی از راه های مقابله با هجمه ها، توطئه ها، تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن تلاش برای تحقق شعار رونق تولید است.

دادستان مرکز استان اظهار داشت: استان قزوین یکی از قطب های صنعتی کشور است و بسترهای خوبی از حیث صنعت و کشاورزی دارد و باید موضوع حمایت از این حوزه در استان قزوین بسیار مورد توجه قرار گیرد و باید به گفتمانی واحد در بحث حمایت از صنعت با نگاه اقتصاد مقاومتی برسیم.

قاسمی در ادامه بیان داشت: دستگاه قضایی استان با جدیت در بحث اقتصاد مقاومتی از جمله حمایت از بخش صنعت و تولید ورود پیدا کرده و همسو و همراه دستگاه های اجرایی حرکت می کند و تصمیمات خوبی را نیز در راستای حل مشکلات و موانع واحد های تولیدی و مطالبات کارگری داشته که گاها مشکلات چندین ساله استان را برطرف نموده است.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: به ابتکار دستگاه قضایی استان، شورای نمایندگان قوای سه گانه در قزوین تشکیل شد تا همه قوا در استان همصدا مشکلات حوزه های مختلف را بررسی نمایند تا تصمیمات مقتضی در جهت گره گشایی از مسائل را اتخاذ نمایند که در برخی موارد مصوبات این شورا بسیار موثر واقع شده است.

دادستان قزوین تاکید کرد: در گذشته دستگاه قضایی منتظر تشکیل پرونده در بسیاری از موارد بود تا ورود پیدا کند اما در حال حاضر این نگاه تغییر کرده و دستگاه قضایی در بسیاری از موارد از جمله چاه ها، بستر و حریم رودخانه ها، محیط زیست، پروژه های ملی و… با نگاه پیشگیرانه و قبل از تشکیل پرونده و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق عمومی، احیاء حقوق عامه، حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از وقوع جرم ورود پیدا می کند.

محمد قاسمی گفت: دستگاه قضایی این آمادگی را دارد تا با همه توان در بحث انتخابات نیز همانند دوره های گذشته کمک کار دستگاه های متولی این امر باشد و در انتخابات سال جاری نیز با همه توان برای برگزاری انتخاباتی امن و آرام حضور خواهیم داشت و موارد مختلف در این حوزه را با نگاه پیشگیری از وقوع جرم رصد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنیم تا خدمات در دستگاه های اجرایی و قضایی به نحو مطلوب و با سهولت در اختیار جامعه قرار گیرد تا مردم طعم شیرین خدمتگزاری را از سوی مسئولان و دستگاه ها بچشند تا با هم افزایی از این شرایط سخت ایجاد شده توسط دشمنان نظام به سلامت عبور کنیم.