۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 39784
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۳۸
  • ارسال توسط :
نمایشگاه فروش بهاره از امروز کار خود را آغاز می کند
نمایشگاه فروش بهاره از امروز کار خود را آغاز می کند

نمایشگاه فروش بهاره از امروز کار خود را آغاز می کند

نمایشگاه بهاره به مدت ۷ روز به کار خود ادامه خواهد داد.

با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و شب عید، اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه فروش بهاره ؛خرید کالا و اقلام اساسی مورد نیاز خانواده های ایرانی در زمینه پوشاک، کیف و کفش مواد غذایی، شیرینی، شکلات و آجیل افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گفت: با توجه به این امر نمایشگاه فروش بهاره بستر مناسبی برای دسترسی آسان و راحت همشهریان عزیز برای تهیه کالاهای اساسی فراهم می کند.

این مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت نمایشگاه های بین المللی و اتاق اصناف مرکز استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی خاطر نشان کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از لحاظ کیفیت و قیمت مورد تایید کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بوده و بازرسان این سازمان در طول برگزاری این نمایشگاه بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان نظارت خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین بیان کرد : این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰ مشارکت کننده در حوزه گوشت قرمز، مرغ، آجیل و خشکبار، برنج با نرخ مصوب دولتی، شیرینی و شکلات، میوه، کیف و کفش، پوشاک و….برگزار می گردد.

این مسئول یادآور شد: نمایشگاه بهاره به مدت ۷ روز و برای دسترسی راحت تر مردم از ساعت ۱۱ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازید عموم دایر خواهد بود.