۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 31742
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
  • ارسال توسط :
نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین برگزار می‌شود
نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین برگزار می‌شود

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین برگزار می‌شود

کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط، نقش مهمی ایجاد تحول در بخش صنعت را دارد .

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین همزمان با اولین نمایشگاه کار در قزوین برگزار می‌شود.

احمد خورگانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک گفت: کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط، نقش مهمی در ایجاد تحول در بخش صنعت را دارد و با عنایت به شعار سال، نقش اساسی در راستای تحقق اهداف تولید، اشتغال و کارآفرینی به همراه خواهد داشت.

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین اضافه کرد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند توسعه تکنولوژی است که برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت، بستر بسیار مناسبی را به منظور تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و استفاده از دستاوردهای نوین برای متخصصان، فعالان صنعتی و تولیدکنندگان فراهم می‌کند.

وی افزود: با توجه به این مهم، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین همزمان با اولین نمایشگاه کار در دستور کار این شرکت قرار گرفت و نمایشگاه فوق با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تاریخ ۱ تا ۴ شهریور ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت ۴ روز با حضور واحدهای تولید کننده، خوشه‌های صنعتی در حوزه‌های صنعت، غذایی، شوینده و بهداشتی، ساختمان، آموزش، منسوجات، بسته بندی و  سایر موارد در محل دائمی نمایشگاه‌ها برپا خواهد بود.