۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » قزوین
  • شناسه : 33954
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۸:۴۸
  • ارسال توسط :
نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی در قزوین برگزار می‌شود
نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی در قزوین برگزار می‌شود
از ۲۰ دی ماه ؛

نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی در قزوین برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، تندرستی، محصولات و خدمات وابسته در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقه‌مندان و متخصصین دایر خواهد بود.

نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی همزمان با نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی از ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود.

احمد خورگامی ،مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین با بیان خبر فوق تاکید کرد: در روز‌های اخیر عده‌ای با پخش شایعاتی مبنی بر اینکه این نمایشگاه ویژه مشارکت آرایشگران در نمایشگاه است، سعی در ممانعت از برگزاری رویداد فوق داشتند که به اطلاع عموم می‌رسانیم این موضوع صحت ندارد.

لیست لوازم آرایشی مورد نیاز - تیسان گالری

وی افزود: آگاهی و اطلاع رسانی به عموم در زمینه سلامتی و بهداشت، معرفی ظرفیت ها، توانمندی‌ها و فن آوری‌های مختلف در زمینه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه، ایجاد دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز، معرفی محصولات و تولیدات در حوزه ملزومات بیمارستانی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته ازجمله اهداف برگزاری نمایشگاه فوق است.

خورگامی گفت: بیش از ۴۵ مشارکت کننده از استان‌های قزوین، البرز، تهران، گیلان، خراسان، اصفهان، زنجان، همدان و آذربایجان شرقی، تولیدات و محصولات خود را در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه عرضه خواهند نمود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، تندرستی، محصولات و خدمات وابسته همزمان با نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برای بازدید علاقه‌مندان و متخصصین دایر خواهد بود.