۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اقتصاد » دولت » سیاست
  • شناسه : 35362
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
  • ارسال توسط :
نظم جدید جهانی به نفع جبهه مقاومت در حال شکل گیری است
نظم جدید جهانی به نفع جبهه مقاومت در حال شکل گیری است

نظم جدید جهانی به نفع جبهه مقاومت در حال شکل گیری است

ستاد تنظیم بازار یا سازمان حمایت از مصرف کننده تنها مراجع قانونی تغییر قیمت این کالاها است.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت با محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین، بر لزوم همگرایی جهان اسلام برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و جلوگیری از اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

رئیسی با اشاره به آشکار شدن نشانه استیصال و از هم پاشیدگی جامعه صهیونیستی و شکل گیری نظم جدیدی جهانی به نفع جبهه مقاومت، افزود: ملت های آزاده با برگزاری باشکوه تر روز قدس امسال همدل و همصدا انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت روز ملی فناوری، درمان بیش از یک میلیون بیمار از طریق دانش هسته ای در کشور و همچنین دستیابی دانشمندان ایران به بیش از ۱۵۰ دستاورد علمی و فنی در صنعت هسته‌ای را آن هم در شرایط تحریم و سنگ اندازی دشمن، سند عزت و افتخار ملت ایران دانست و افزود: دولت مردمی خود را موظف به حمایت از این دستاوردهای بزرگ می داند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توافق ایران و عراق برای تسریع در احداث مسیر ریلی بصره- شلمچه که سالیان طولانی بلاتکلیف بوده، بر لزوم پیگیری این طرح و توافقات ایران با روسیه و چین تا حصول نتیجه تاکید کرد.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به دریافت اخبار و گزارش‌هایی در خصوص گرانی برخی اقلام، ستاد تنظیم بازار یا سازمان حمایت از مصرف کننده را تنها مراجع قانونی تغییر قیمت این کالاها دانست و دستگاههای نظارتی و اجرایی مرتبط را موظف کرد با تخلفات موجود در این زمینه برخورد کنند.

رئیس جمهور در این نشست با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)، همگان را به بهره‌گیری از فیوضات و برکات لیالی قدر دعوت کرد و گفت: شب قدر بهترین فرصت برای خودسازی و تقرب بندگان به حضرت حق است که باید از لحظه به لحظه آن کمال بهره را برد.