۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » جامعه » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 7852
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۵۴
  • ارسال توسط :
نشاط اجتماعی یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز است
نشاط اجتماعی یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز است

نشاط اجتماعی یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز است

با مطالعه و شناخت روحیات هر جامعه‌ای می‌توان نشاط اجتماعی را در آن به خوبی ایجاد کرد

استاندار قزوین در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان گفت: رویکرد دولت، حفظ سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق امید آفرینی و افزایش نشاط و شادابی مردم است.

جمالی پور شنبه  افزود: نشاط اجتماعی یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز است و باید برای افزایش آن در سطح جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نشاط اجتماعی به معنی بی اخلاقی و ابتذال نیست، اظهار داشت: برخی برداشت‌های غلط از مقوله نشاط وجود دارد که اساسا غیر واقعی است و باید حساب نشاط و شادابی را جدا از ابتذال دانست.

جمالی پور، شناخت ارزش‌های اجتماعی جوامع و درک تمام شاخصه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنجارهای یک جامعه را بسیار ضروری دانست و افزود: استفاده از ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی جوامع در ایجاد نشاط اجتماعی بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و نهادها باید از تمام ظرفیت‌های خود برای امید آفرینی در جامعه استفاده کنند و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: از دستگاه‌های اجرایی توقع می‌رود که با برگزاری برنامه‌های مختلف، از ظرفیت‌های خود برای آموزش و ترویج محتواهای مورد نیاز در امور فرهنگی و اجتماعی بهره بگیرند.

استاندار قزوین تاکید کرد: با مطالعه و شناخت روحیات هر جامعه‌ای می‌توان نشاط اجتماعی را در آن به خوبی ایجاد کرد چون مشکلات و آسیب‌ها باعث کاهش نشاط اجتماعی در جامعه شده است.

وی تاکید کرد: ترویج هر چه بیشتر نشاط اجتماعی با برگزاری برنامه‌هایی با معیارهای اسلامی و محلی نقشی موثری در شادی مردم و قشر جوان جامعه ایفا می‌کند که باید این مهم مورد توجه دستگاه های اجرایی و متولی قرار گیرد.