۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » البرز
  • شناسه : 37959
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
  • ارسال توسط :
نخستین جلسه بازپرسی از عاملان قتل داریوش مهرجویی
نخستین جلسه بازپرسی از عاملان قتل داریوش مهرجویی

نخستین جلسه بازپرسی از عاملان قتل داریوش مهرجویی

حضور خبرنگاران در صحنه بازسازی جرم با صدور مجوز مقام قضایی قابل انجام است.

نخستین جلسه بازپرسی از عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش صبح دیروز با حضور دادستان فردیس، معاون دادستان فردیس، بازپرس پرونده و دادیار اظهار نظر برگزار شد و متهمان پرونده به سؤالات پاسخ دادند.

نخستین جلسه بازپرسی از چهار متهم پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در دادگستری البرز برگزار شد و متهمان جزئیات قتل را تشریح کردند. این در حالی است که باغبان سابق ویلای مهرجویی و سه همولایتی‌اش به اتهام قتل بازداشت شده‌اند و متهم اصلی همچنان انگیزه خود را از قتل اختلاف مالی و تسویه حساب شخصی عنوان کرده است. روز گذشته سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا گفته بود بعد از کشف این پرونده توسط پلیس، پرونده به دستگاه قضا ارجاع و تمامی امور از جمله اطلاع‌رسانی در این خصوص از طریق قوه قضائیه خواهد بود.
وی هم چنین درباره حضور رسانه‌ها در صحنه جرم توضیح داد: حضور خبرنگاران در صحنه بازسازی جرم با صدور مجوز مقام قضایی قابل انجام است و این موضوع ارتباطی به فراجا نداشت.  

سخنگوی پلیس با بیان اینکه تمامی مدارک و مستندات متهمان تحویل دستگاه قضا شد، عنوان داشت: بنابر اعلام وزارت کشور مقرر شد هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص این پرونده پس از تحویل متهمان (پنجشنبه هفته گذشته) از طریق قوه قضائیه انجام پذیرد.

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر شامگاه شنبه ۲۲ مهر ماه جاری در ویلای شخصی خود واقع در زیبادشت فردیس به قتل رسیدند.