۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » اخبار ملی » دانش و فناوری
  • شناسه : 35671
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۵
  • ارسال توسط :
نباید شان و منزلت معلمان با رتبه‌بندی سنجیده شود
نباید شان و منزلت معلمان با رتبه‌بندی سنجیده شود

نباید شان و منزلت معلمان با رتبه‌بندی سنجیده شود

بخشی از معوقات معلمان به همراه هدیه‌ای از طرف رئیس جمهور در هفته معلم برای فرهنگیان واریز خواهد شد.

وقایع خبری: رضا مراد صحرایی با حضور در محل ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با تعدادی از معلمان، از رویداد‌های خوش و مهم به مناسبت هفته معلم برای فرهنگیان خبر داد و با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر ارج نهادن به مقام معلم، گفت: به منظور تحقق این مهم، بخشی از معوقات معلمان در حوزه‌های مختلف به همراه هدیه‌ای از طرف ریاست جمهوری در هفته معلم برای فرهنگیان واریز خواهد شد.

آموزش و پرورش بروجرد با کمبود ۱۶۰ معلم و نیروی خدماتی مواجه است - ایرنا

صحرایی در پاسخ به سؤالات معلمان پیرامون مسائل مرتبط با رتبه‌بندی و اشاره به وجود برخی کاستی‌ها در این خصوص، افزود: کاستی و نقص‌های هر فرآیندی پس از اجراشدن، آشکار خواهد شد؛ بنابراین باید با کمک هم مشکلات پیش‌آمده را حل کنیم.

وی در ادامه بابیان اینکه نباید شان و منزلت معلمان با رتبه‌بندی سنجیده شود، گفت: منزلت همه معلمان از نگاه آموزش‌وپرورش، به تعبیر مقام معظم رهبری؛ افسران سپاه پیشرفت و شغل انبیا گونه آنان است.

در این نشست سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش ضمن دریافت و بررسی درخواست‌های واصله به دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به‌صورت برخط پیرامون مطالبات با مسئولان مربوطه  گفت وگو کرد.

بررسی مشکلات رتبه‌بندی، بیمه تکمیلی معلمان مهر آفرین، تبدیل وضعیت معلمان قرآنی و… از جمله موارد مطرح شده در تماس‌های تلفنی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با معلمان بود.