۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » جامعه
  • شناسه : 21366
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
  • ارسال توسط :
ناامنی قابل تحمل نیست
ناامنی قابل تحمل نیست

ناامنی قابل تحمل نیست

نیروی انتظامی و مسئولان امنیتی به هیچ عنوان به اخلالگران امنیت مجال ندهند.

رئیس قوه قضاییه در بازدید سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۶ تاکید کرد: هرگونه ناامنی قابل تحمل نیست.

به گزارش “وقایع خبری” حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه بازدید  از مجتمع بعثت با اشاره به فعالیت قضات و نیرو‌های ضابط در ایام تعطیل به صورت کشیک افزود: با حضور این نیرو‌ها امنیت را همواره در جامعه داریم و هیچگونه ناامنی در جامعه قابل تحمل نیست به ویژه در برخورد با سارقان حرفه‌ای و سابقه دار و کسانی به هر نحوی امنیت جامعه را مختل می‌کنند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به حضور شبانه روزی نیروی انتظامی و قضات کشیک در ایام تعطیل گفت: واحد بعثت یکی از واحد‌های کشیک دادسرای تهران است و از همکارانم در سراسر کشور که از قضات کشیک در ایام تعطیل استفاده و تلاش می‌کنند امنیت جامعه تامین شود، صمیمانه تشکر می‌کنم به ویژه از خانواده هایشان که صبورانه در این ایام همراهی می‌کنند که همسرانشان انجام وظیفه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: از نیروی انتظامی و از عزیزانی که در حوزه سلامت مانند پرستاران و پزشکانی که امروز سلامت مردم را با تلاش شبانه روزی و مجاهدت حفظ می‌کنند از آن‌ها هم صمیمانه تشکر می‌کنم.

رئیس قوه قضاییه گفت: نیروی انتظامی و مسئولان امنیتی به هیچ عنوان به اخلالگران امنیت مجال ندهند و برخورد به موقع با سرعت و دقت لازم بکنند و با حوصله پیگیری نمایند.

وی تصریح کرد: افراد متخلف و متجاسر به قانون و افرادی که امنیت جامعه را سلب می‌کنند، بدانند که امروز با آن‌ها هم با قاطعیت و هم با عدالت برخورد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: ان شاء الله نکاتی را هم در رابطه با برنامه‌های ۱۴۰۰ و اقداماتی باید انجام شود، در جلسات دیگر خواهم گفت.

وی گفت: امروز اصل دیدارم در یکی از بخش‌های کشیک دادسرای تهران است که برای تقدیر از آنهاست و دیدن برنامه‌ها و کار‌هایی که انجام می‌شود.