۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 38544
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
  • ارسال توسط :
موعود بنیادی فر داور دربی امروز است
موعود بنیادی فر داور دربی امروز است

موعود بنیادی فر داور دربی امروز است

کمک داوران VAR از عراق می‌آیند.


پس از مذاکرات روزهای اخیر فدراسیون فوتبال با فیفا و پیگیری‌های مهدی تاج در نهایت فیفا موافقت خود را با استفاده از VAR در این بازی اعلام کرد تا برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری از این سیستم استفاده شود.

  به این ترتیب موعود بنیادی‌فر همراه با سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم این مسابقه را قضاوت می‌کنند. زید ثامر محمد و حیدر عبدالحسن علی کمک داوران ویدیویی بازی خواهند بود. بیژن حیدری داور چهارم و محمدرضا منصوری نیز به عنوان کمک داور ذخیره خواهند بود.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران در این خصوص گفت: «سرانجام پس از تلاش‌های فراوان فدراسیون فوتبال و در رأس آن مهدی تاج این اتفاق افتاد. باید از وزیر ورزش، روابط بین‌الملل فدراسیون و همه افرادی که در این راه تلاش کردند، تشکر کنم. تأیید نهایی را از فیفا گرفتیم و با شرکت مدیا پرو که در دوبی مستقر است، هماهنگ کرده‌ایم. تجهیزات این شرکت تا آخر وقت امشب (دیشب) می‌رسد.» 

او همچنین اعلام کرد: «از دو کمک داور ویدیویی که در کشور عراق هستند هم کمک گرفتیم و امیدوارم به شکل قاطعی این بازی قضاوت شود و از بازی لذت ببریم.» .

گفتنی است بنیادی‌فر تا کنون در ۲ دربی قضاوت کرده که دربی ۹۱ با نتیجه ۱-۰ به سود پرسپولیس به پایان رسید و دربی ۹۷ بدون گل مساوی شد.