۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 19882
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
  • ارسال توسط :
موضوع پسماند گیلان تهدید بزرگی برای محیط زیست است
موضوع پسماند گیلان تهدید بزرگی برای محیط زیست است

موضوع پسماند گیلان تهدید بزرگی برای محیط زیست است

برای رفع معضل کمبود نیروی انسانی، دستور جذب قاضی و کارمند دادگستری صادر شده است.

وقایع خبری- آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری پایان سفر خود به گیلان با اشاره به برنامه‌های یک روزه خود در این استان گفت : در استان گیلان علی‌رغم تمام امکانات، برخی مشکلات در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای صنعتی و کارخانجات که سال‌های گذشته به بخش خصوصی واگذار شدند دچار مشکل هستند، افزود: وضعیت کارخانه پوشش بسیار تأسف آور است و تنها یک اسم از آن باقی مانده و یک حرکت عمدی برای از بین بردن کارخانه و آزاد کردن زمین آن انجام شده است.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر رسیدگی به وضعیت محیط زیست به ویژه تالاب انزلی به عنوان سرمایه ارزشمند گیلان و منطقه، اضافه کرد: باید زیر کمیته‌هایی برای رسیدگی به وضعیت تالاب انزلی فعال شود و استاندار گیلان موظف به پیگیری این موضوع است.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه نسبت به برخی از گزارشات ارائه شده در جلسات امروز بسیار متأثر شده‌ام، افزود: موضوع پسماند گیلان تهدیدبزرگی برای محیط زیست است و مسئولان استان باید سریعاً این موضوع را پیگیری کنند و استانداری و سازمان بازرسی باید پیگیر حل این معضل باشند.

رئیس دستگاه قضا به وضعیت جنگل‌ها و چوب قاچاق در استان گیلان اشاره و بیان کرد: جنگل‌ها یک ذخیره ارزشمند برای استان و منطقه هستند که باید حفظ شوند و نباید توسط افراد سودجو، منفعت‌طلب و سوداگر تهدید شوند و دست این افراد باید قطع شود.

وی با بیان اینکه در جلسه شورای قضائی استان برای رفع معضل کمبود نیروی انسانی، دستور جذب تعدادی قاضی و کارمند دادگستری صادر شده است، گفت: علاوه بر این، مبلغ یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از منابع قوه قضائیه تصویب شد که به مرور زمان به استان تخصیص داده می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.