۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 35557
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
  • ارسال توسط :
مهلت ارسال اثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای استان قزوین تمدید شد
مهلت ارسال اثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای استان قزوین تمدید شد

مهلت ارسال اثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای استان قزوین تمدید شد

اصحاب رسانه تا نیمه اردیبهشت برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند.

مهلت ارسال اثار به نهمین جشنواره رسانه‌ای استان تمدید شد

وقایع خبری: محمدحسین فائزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌های استان گفت: هم افزایی ظرفیت‌های رسانه‌ای، بررسی مسائل مهم استان در رسانه‌های خبری و ارائه راهکار‌های مناسب، بیان ظرفیت‌ها و جریان سازی رسانه‌ای به منظور ایجاد ارتباط موثر میان مردم و مسئولان برای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال و ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌های استان قزوین است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: محور‌ها و موضوعات جشنواره آزاد بوده و موارد زیر شامل تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، امیدبخشی، تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی، زن و خانواده، جمعیت و فرزندآوری، هویت ایرانی اسلامی، جنگ رسانه‌ای و شناختی، نشاط اجتماعی، جهاد تبیین، بحران آب و خشکسالی، آلودگی هوا، دشت قزوین، باغستان‌های سنتی قزوین، مدیریت شهری، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اولویت قرار دارد.

وی عنوان کرد: نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین در قالب‌های عنوان (تیتر)، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش و تحلیل، عکس و گزارش تصویری، نماهنگ‌های خبری و بخش ویژه فعالان مجازی برگزار می‌شود.

فائزی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند در هر یک از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر ارسال کنند و بر این اساس کلیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان خبری و طراحان گرافیک رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

 آثار ارسالی باید از تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۰ تا پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ در رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های دارای مجوز منتشر شده باشند و به برگزیدگان جشنواره در هر بخش به ترتیب مقام‌ها ۵۰، ۳۰، ۲۵ و ۱۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

 آثار و مطالب بدون امضا و با امضا مستعار پذیرفته نمی‌شوند (افرادی که آثار آن‌ها با نام مستعار و کد ثبت می‌گردد باید به تایید مدیر رسانه رسیده باشد.) همچنین مطالب مربوط به رسانه‌های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های و ویژه نامه‌های داخلی ادارات امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

 متقاضیان شرکت در جشنواره تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲  فرصت دارند تا به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس ghazvin.pressfestival.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام نموده؛ همچنین می‌توانند آثار خود را به صورت چاپ شده به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در قزوین، غیاث آباد، جنب مسجد امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ارسال نمایند.