۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران
  • شناسه : 27996
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۸:۵۹
  • ارسال توسط :
مقوله‌ای به‌ نام بادیگارد نداریم
مقوله‌ای به‌ نام بادیگارد نداریم

مقوله‌ای به‌ نام بادیگارد نداریم

داروهای سلامت‌محور به هیچ عنوان نباید از فضای مجازی خریداری شود.

وقاع خبری / پنجمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت و پلیس فتا پایتخت با دستگیری ده‌ها تن از اراذل و اوباش، گردانندگان مراکز فساد، فروشندگان سلاح و مشروبات الکلی و مجرمان سایبری پایان یافت. سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه پنجمین مرحله طرح اقتدار که توسط پلیس امنیت و پلیس فتا تهران بزرگ به اجرا درآمد، از دستگیری ۳۱ نفر از اوباش سطح‌دار و سابقه‌دار خبر داد و گفت: در این طرح ۸۰ نفر از اوباشی که مرتکب جرایم خشن شده بودند و ۱۷ نفر از اوباشی که علاوه بر شرارت حامل سلاح نیز بودند همچنین ۱۹ نفر از اوباش توزیع‌‌کننده اقلام ممنوعه و مشروبات الکلی بازداشت شدند. همچنین ۱۱۱ نفر از گردانندگان مراکز فساد و قمار و ۱۹۶ نفر از نوچه‌های اوباش بازداشت شدند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب زیادی نیز داشت در این فیلم یک بازیگر همراه بادیگاردهای خود دیده می‌شود که ما با سه نفر از این بادیگاردها که در کنار برخی افراد قدرت‌نمایی می‌کردند برخورد کردیم، چرا که بارها هشدار داده‌ایم تنها مراکز رسمی درباره مراقبت و حراست‌ها، شرکت‌های انتظام هستند و مقوله‌ای به‌ نام بادیگارد نداریم.

وی با اشاره به کشف ۱۹ قبضه سلاح جنگی و ۵۵ قبضه شبه سلاح خاطرنشان کرد: تمام افرادی که به هر نحوی از سلاح سرد و گرم استفاده می‌کنند، برابر قانون متخلف هستند و پلیس با آنها برخورد می‌کند.این مقام انتظامی متذکر شد: در حوزه پلیس فتا نیز طرح اقتدار اجرا شد، در این طرح با رفتارهای اوباش‌گرانه در فضای مجازی همچون قدرت‌نمایی برخورد شد و ۴۸ متهم با ۶ میلیون فالوور در این رابطه بازداشت شدند.

رئیس پلیس تهران یادآور شد: داروهای سلامت‌محور به هیچ عنوان نباید از فضای مجازی خریداری شود، در یک اقدام هماهنگ باند هفت نفره را شناسایی و بازداشت کردیم و از آنها بیش از ۵۰۰ هزار داروی کمیاب و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به انهدام‌ باند ۹ نفره با ۱۲۰ شاکی که به حریم شخصی افراد در فضای مجازی دسترسی پیدا می‌کرد، گفت: در حوزه کلاهبرداری در رمز ارز ۱۰ متهم بازداشت شدند و بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اموال مسروقه مردم به آنها عودت داده شد.